Show je laatste boodschappen

Wel als je het een ‘uit het leven gerukte groente’ noemt.

Nee hoor. Grapje.

En vlees uit de supermarkt of slager is nu eenmaal (een deel van) een dood dier. Ik zou het zelf zo nooit noemen want ik vind het onnodig om er op die manier een statement over te maken maar het is wat het is. Ik vind vlees eten in de basis ook niet verkeerd. Sommige dieren eten ook dieren. Misschien nog niet eens helemaal dood. (Oh te horror) Wij als mensen, ook onderdeel van het dierenrijk en boven in de voedselketen moeten ons vooral druk maken over het hoe en waarom van vlees eten. Niet over het vlees eten an sich. Maar dat vind ik dan. Meningen zullen verschillen.

1 like

15 likes

Die b lauwe bessen, hoeveel zit daar in en wat kost het?

Ik probeer te achterhalen welke diepvriesfruit ik bij welke winkel moet halen :sweat_smile: het liefst zou ik op meerdere plekken tegelijk zijn om te vergelijken!

https://www.ah.nl/producten/product/wi376521/ah-blauwe-bessen-voordeel

1 like

Ohhh ik kom er nu door jou dus achter dat je alle producten op kan zoeken op de site :astonished::astonished:

Mijn hemel ik voel me net mijn moeder die me enthousiast op belt als ze iets nieuws op haar telefoon ontdekt zoals dat je er mee kan filmen…

8 likes

Blauwe bessen zijn het goedkoopste bij jumbo, Hot tip. 750 gram voor minder dan drie euro

4 likes

Hebben jullie ook dat je hetzelfde diepvriesfruit van de ene supermarkt anders vindt smaken dan die van de andere supermarkt? :thinking: ik vind bijvoorbeeld de blauwe bessen van de lidl wat minder uitgesproken smaak hebben en die van de Jumbo vrij zuur.

Heb ik trouwens ook met worteltjes​:sweat_smile: vind die van de jumbo vaak wat bitter en die van de plus veel lekkerder :see_no_evil:

Ja! De blauwe bessen van de AH vind ik het lekkerst en het zoetst. Die zijn ook veel groter trouwens.

4 likes

Ga ik die van de ah eens proberen🙈

1 like

#trots

22 likes

Ik vond die bio mozzarella echt de meest smakeloze witte bollen ooit…Ben benieuw wat jij ervan vind,!

Hahaha oke nou ben benieuwd. Het is overigens niet de bio maar 8.5% vet. Zal dus niet veel beter zijn maar ga er een pasta bake mee maken en het smelt meestal wel lekker.

Die rijstvellen hè, kan je die nou ook vullen met enkel groente en dan zo eten of moeten ze echt gefrituurd worden? Zag ze ook en dacht dat het gewoon zo was maar achterop stond frituren :grimacing:

Jaaaa wil ik ook weten!

Ja dat stond erop maar erna frituren. Er stond niet op dat je ze na enkel water kon eten. Is sowieso nieuw voor me en las daarom de achterkant maar heb ze toen toch laten liggen omdat ik het niet wist

In het zakje zitten appels, zie nu pas dat je het niet kan zien

18 likes

Snack a jack bbq paprika :heart_eyes:

2 likes

Gewoon weken in warm/lauw water! Super lekker.

1 like

Happy Pride :rainbow:

29 likes

19 likes