Show je laatste boodschappen

Ik weet niet of het hiervoor het juiste forum is ( dan zal ik het verwijderen(, maar heeft iemand ervaring met Bolero limonade? Ik vind het zo raar om €0,01 over te maken :thinking:

Volgens mij doen bedrijven dit om je gegevens te krijgen!

Dit is hier volgens mij al eens besproken. Misschien als je de zoekfunctie gebruikt dat je het kan vinden?

Even voor de yuppen onder ons: AH verkoopt sinds kort vega kip kerrie salade (in de koeling bij de hummus). Ik vind ‘m heeeeerlijk!

8 likes

Weet je toevallig of die ook vegan is?

Daar vond ik het niet mee :see_no_evil: ik stelde idd ook al eens een vraag, maar daar had niemand er ervaring mee

Gegevens vind ik niet zo erg😅 als ik maar niet vast zit aan een abonnement🙈

Helaas niet

Ik haal dit wel eens bij amazing oriental, en vind het meestal wel lekker. De site heb ik nog nooit gebruikt

2 likes

Goed om te weten dat het ook in een winkel te koop is :innocent:

Klopt, het listige van Lidl is echter dat de tijdelijke producten vaak niet heel goedkoop zijn. Dus als je je basisboodschappen doet, en vervolgens verleid wordt door koekjes uit de Engelse themaweek, dan tikt het aan.
Als je je aan je boodschappenlijstje houdt scheelt het inderdaad behoorlijk, maar dat lukt mij niet altijd.

Ik hoop echt dat Lidl ooit nog met een bezorgservice komt, dan switch ik gedeeltelijk van AH naar Lidl denk ik.

8 likes

Ja sick he! Heb t idee dat Lidl als enige de prijzen niet omhoog heeft gedaan. Heb zondag weekboodschappen gedaan voor 26 euro. En ze hadden maar een paar dingen niet, zoals zelfrijzend bakmeel. Maar die uitgebreide selectie groente en fruit, love it echt. En heb drie dozen ijsjes gekocht, bedrag was dus eigenlijk 4,80 lager. Helemaal fan hoor.

3 likes

Albert heijn spant echt de kroon in hoe duur ze zijn geworden. Picnic vind ik ook echt fijn goedkoop nog.

Ja Picnic vind ik ook nog wel fijn qua prijzen dus dat doe ik vooral in de winter als ik geen zin heb om in naar weer naar buiten te moeten haha. Maar vind picnic zo bizar duur qua fruit en groente. Ik haal nu echt telkens een shitload groente, fruit, rijst/pasta/aardappels/wraps/kwark bij de lidl (eigenlijk gewoon alles en wat ze niet hebben haal ik bij de appie) en verbaas me telkens hoe ik zo weinig kwijt ben.

1 like

Haha ik was gisteren nog boos dat de lidl opeens zo duur was maar ik bedenk me net dat ik ook veel zonnebrand heb gekocht met die 1+1 actie en vegan ijsjes. Zonder die dingen was het echt heel weinig inderdaad. Love lidl, ik ga die echt missen als ik weg verhuis uit Nederland

1 like

De Lidl heb je echt in zoveel landen! Ik ging toen ik in Spanje woonde ook altijd naar de Lidl. Die hebben soms wel een iets ander assortiment, dus ik mis sommige dingen wel uit de Spaanse Lidl

1 like

€21,98

15 likes

Hoe zijn die chips?

1 like

Weet niet of je ergens anders al antwoord hebt gehad, maar ik heb inmiddels twee keer een losse bestelling gedaan bij Bolero. Geen problemen mee gehad, geen abonnement en niks. En ik vind het echt lekker!

1 like

Gelukkig! Fijne geruststelling :hugs: ik heb het nu ook besteld​:innocent:

1 like