Show je laatste boodschappen

18 euro ongeveer in Duitsland. Waarom kan mondwater in Nederland niet 72 cent zijn? :cry:

Ik ben mij er van bewust dat ik veel junkfood koop in Duitsland maar dat is voor mij ook een reden om heen te gaan. :see_no_evil:

15 likes

Controleren ze aan de grens? Ik wil naar de DM haha!

1 like

Nee helemaal niet, je mag gewoon heen maar je mag niet langer dan 24 uur blijven.

2 likes

Gurl dit is niks, ik ben vorige week ook gegaan en met wel wat meer teruggekomen. Ik kom niet voor de goede broccoli.

8 likes

Ik moest ook beetje op budget letten helaas haha.

Haha nee was geen boodschappenshaming hoor! Meer dat je geen excuses hoeft te maken voor je lekkere boodschappen :grin:

2 likes

Haha dat snap ik. :grin: Maar vond zelf wel jammer dat ik niet helemaal los kon gaan op de chocolade afdeling haha.

1 like

Veel?)) ik kan hier 3 dagen mee doen

Ik had de dag ervoor en zaterdag ook al gepost . Alles bij elkaar bedoelde ik!

Hanuta zo lekker😍 hier is de snoep en snack rij ook altijd favoriet als ik daar Duitsland ga

1 like

€10,37. De koffie was gratis

7 likes

13 likes

Lidl 44.07

5 likes

Jumbo 11,90

4 likes

Lidl 41,27€ en 5,32€ voordeel

AH 37,35 € en 13,06€ voordeel
Was echt aangenaam verrast eigenlijk omdat er best “dure” dingen tussen zoals de wijnen (4 en 1 cava), energiedrankjes (30×) en de ledkerstbal! En ik wilde de berberana forumhype eens uittesten nu ze in promo zijn!

9 likes

Het is evht mijn droom om 30 blikjes van iets te kopen

4 likes

Doe ik normaal ook niet hoor, maar ze waren nu 0.25 inplaats van 0.35 en drink dit echt dagelijks. Vond het wel een goed excuus :relieved:

3 likes

Huh waar? Bij mij Lidl kosten deze blikjes 0.45 cent :scream:

België :grimacing:

1 like

Het lijkt op de foto misschien niet veel, maar dit was ZO heftig om op de fiets mee naar huis te krijgen haha. Ben onderweg ook twee blikjes energydrink verloren kwam ik thuis achter :sweat_smile:

AH45,48

12 likes