Show je laatste boodschappen

Berberana :heart:

1 like

Ah nu heb ik zin in cheese onion chips

2 likes

Markt

Groentenkraam €13,60

't Stoepje €6,25

4 likes

Goede combi.

13 likes

AH 18,63 en 12,50 korting van de Postcodeloterij

11 likes

Love de accept gyros.

Wij hebben die bon ook nog liggen, ook maar eens inleveren.

3 likes

Ik had die nog nooit gekocht, vind die altijd een beetje duur haha, maar ben benieuwd!

Weet iemand of er ook een overzicht is van de prosucten die je met die kaart kan kopen?:see_no_evil:

Hier staat een pdf met alle producten

1 like

Oh wow echt super veel. Vorig jaar had ik de bon niet opgemaakt omdat ik dacht dat niets wat ik wilde hebben mee deed. Maar had er gewoon groente van kunnen kopen dus :sweat_smile:

1 like

Vorig jaar kon je er toch ook biologische producten van halen? Pasta en vis/vlees?
Of is dit een andere kaart?

Super, dankjewel! :innocent:

Nee klopt hoor!

Nee volgens mij is het wel echt een andere kaart. Deze vega bon had ik vorig jaar ook (nu weer jammie :yum: ) en toen kon ik ook alleen maar de vleesvervangers e.d. kopen zoals op de website vermeld staan nu.

Ik kon er ook biologische chocolade e.d. van kopen…

Zou best kunnen, maar had me niet meeega goed ingelezen toen. Dus vandaar

Ja, deze kaart is zonder vlees/vis, maar je kunt wel veel ‘normale’ boodschappen kiezen idd

Vorig jaar was hij voor het eerst vega, ze kregen best veel kritiek toen :grimacing:
Ervoor was het biologisch.

Ik ben er altijd erg blij mee en mag die van mijn ouders ook opmaken :grin:

Woeste feesboektokkies omdat ze een bon hadden gekregen om GRATIS vleesopvolgers te halen bij de appie was toch wel een van mijn meest vermakelijke momenten van 2019 :face_with_hand_over_mouth:

16 likes

Wij eten graag de beyond burger (lekkerder dan echte hamburgers vinden wij)
Dus wij hadden wel zin in broodjes hamburger. Die burgers zijn 5,99 per twee dus best prijzig.

Komt mijn man thuis met die burgers kon hij voor dit die kaart niet gebruiken! :face_with_monocle: