Show je laatste boodschappen

In de supermarkt staat heel duidelijk aangegeven of het product meedoet aan de actie :stuck_out_tongue: dan hangt er zo’n kaartje voor. En door de supermarkt heen ook allemaal stands

Ja klopt, staat aangegeven.
Maar als je denkt dat alle vega producten meedoen dan is dat dus niet zo.

Jumbo €19,75

3 likes

Niet bij elke AH staan die stands. Bij mijne iig niet.

Snackies gehaald om de nacht door te komen (Amerikaanse verkiezingen)

27 likes

Lekker gek. Maar die wc tampon dingen zijn 5 voor €5 ipv €17. Ruiken zoooooo lekker

4 likes

Jaa en zo chill dat ze het water kleuren. Dan lijkt de wc iig altijd schoon :sweat_smile:

2 likes

Ik koop deze dingen ook altijd in in Duitsland, love it haha

1 like

Wow besef me gewoon dat ik nu het geluk haal uit het vinden van goede schoonmaakmiddel aanbiedingen :woozy_face:

6 likes

Welcome to the grown-up life.

4 likes

Misschien het verkeerde topic, maar ik heb al meer dan een week kaki in huis, maar het lijkt maar niet rijp genoeg, iemand enig idee hoe lang dat kan duren?:sweat_smile:

24,35

5 likes

Ja, ze zijn best vaak voor een euro te koop! Dan haal ik ze ook altijd! Beetje jammer alleen dat ze zo snel opgaan.

1 like

Goed dat je het zegt, kan ik het in de gaten houden. Mvg schoonmaak miep

1 like

Shopping therapy bij amazing oriental 42eu

En edelgistvlokken van Holland & Barrett want dat zijn de lekkerste

8 likes

“Als de schil in te drukken is” nou het ligt straks 2 weken in huis en het is nog steeds net een oranje tennisbal😅

2 likes

Hij was rijp! Maar vond het naar meloen smaken :see_no_evil:

Ja ik heb die vandaag gehaald! Hij is echt lekker en lijkt indd we iets op kanzi

1 like

Duurt bij mij ook altijd heeel lang, daarom koop ik ze nooit meer :sweat_smile:

1 like

Jammer ik dacht makkelijk los fruit :see_no_evil: vind het van veel winkels zo vervelend dat je meteen een hele pak of een heel net moet kopen