Ik vind kaki’s echt heel erg lekker. Vooral als ontbijt, schil eraf, in stukjes, kaneel erover strooien en door de Griekse yoghurt. Dan vind ik het juist 't lekkerst als die nog niet te rijp is.
Ben eindelijk aan deze toegekomen (wilde eerst al m’n andere zoete pasta’s nog opeten). Het is vrijwel precies bueno vulling

Waar koop ik dit
Kaufland
Als het qua maatregelen kan misschien ook weer een keer heen
Bijna 35 euro in Duitsland.

Ah Bonus vraag
Ik heb allemaal producten in mijn mandje die vanaf morgen in de bonus zijn. Kan ik dan alvast bestellen voor volgende week? Of geldt de korting pas vanaf het bestelmoment?
Zodra je de datum selecteert rekent hij met de bonus van die week Dus kan gewoon
Hahaha heeeerlijk!!!
Dit is dus waarom im fan ben van de AH. Ik begrijp echt NIET waarom mensen boodschappen halen bij de Jumbo😂 (vreselijke aanbiedingen).
Jumbo is denk ik wel goedkoper voor de niet-aanbieding producten. Maar vind de aanbiedingen daar ook echt niet boeiend, er zijn niet eens veel aanbiedingen daar volgens mij
Enige voordeel van de jumbo is dat die tapas hapjes daar standaard 3 voor 5 euro zijn
Of je gaat gewoon naar ze allemaal als de lidl jumbo aldi en appie naast elkaar liggen, en om het af te maken op de terugweg langs de plus
Ja echt he!
Hahah, ja ik dacht dat hij al op was en had geen ruimte voor de nieuwe. Maar goed idee, giet het direct over!