Show je laatste boodschappen

Ik vind kaki’s echt heel erg lekker. Vooral als ontbijt, schil eraf, in stukjes, kaneel erover strooien en door de Griekse yoghurt. Dan vind ik het juist 't lekkerst als die nog niet te rijp is.

Ben eindelijk aan deze toegekomen (wilde eerst al m’n andere zoete pasta’s nog opeten). Het is vrijwel precies bueno vulling :eek: de smaak is misschien net iets meer hazelnoot en de spread is best stevig maar niet te stevig. Kinderella is wel vloeibaarder maar denk dat als je dit even 10sec in de magnetron doet heb je hetzelfde resultaat

6 likes

Waar koop ik dit :see_no_evil:

Kaufland :sweat_smile:

1 like

€24,30

8 likes

Als het qua maatregelen kan misschien ook weer een keer heen :see_no_evil:

1 like

Bijna 35 euro in Duitsland. :heart_eyes::heart_eyes:

Foto van kassabon

Echt zo nice hoe ze dat altijd per categorie op de bon zetten.

12 likes

Links AH €9,09
Rechts Lidl €2,46

10 likes

markt, 12 euro

13 likes

Iets van 25 euro bij de AH.

1 like

Ah Bonus vraag

Ik heb allemaal producten in mijn mandje die vanaf morgen in de bonus zijn. Kan ik dan alvast bestellen voor volgende week? Of geldt de korting pas vanaf het bestelmoment?

Zodra je de datum selecteert rekent hij met de bonus van die week :+1:t2: Dus kan gewoon

1 like

Thanks!!! Allemaal producten 1+1 die we gebruiken :star_struck:

36 likes

Hahaha heeeerlijk!!!

Dit is dus waarom im fan ben van de AH. Ik begrijp echt NIET waarom mensen boodschappen halen bij de Jumbo😂 (vreselijke aanbiedingen).

8 likes

Jumbo is denk ik wel goedkoper voor de niet-aanbieding producten. Maar vind de aanbiedingen daar ook echt niet boeiend, er zijn niet eens veel aanbiedingen daar volgens mij :joy:

1 like

Enige voordeel van de jumbo is dat die tapas hapjes daar standaard 3 voor 5 euro zijn

3 likes

Of je gaat gewoon naar ze allemaal als de lidl jumbo aldi en appie naast elkaar liggen, en om het af te maken op de terugweg langs de plus :rofl:

1 like

Ja echt he!

Lidl 55 euro

Appie 21 euro

10 likes

Hahah, ja ik dacht dat hij al op was en had geen ruimte voor de nieuwe. Maar goed idee, giet het direct over!

2 likes