Show je laatste boodschappen

Markt, 10 euro

AH, 39 nog wat

10 likes

Markt 10 euro totaal

29 likes

Interessante knoflookplannen of heb jij dé tip om het lang te bewaren?

3 likes

Haha ehm nou de knoflook was een euro. Op sommige onderkanten zat aan de buitenkant een beetje schimmel maar dacht ach proberen waard of ik ze kan invriezen. Heb ze allemaal gepeld, een deel in de vriezer gedaan in een afgesloten zakje, een deel in een zakje in de koelkast en een deel fijngesneden en met olie in een potje gedaan. Voor een euro vond ik dat wel een leuk project! En ik eet best veel knoflook (sorry medemens, gelukkig werk ik 100% thuis door Corona nu).

7 likes

Lidl, 57.80. Zonder de gezichtsproducten 35e.

Oh en minus de whisky, die komt bij de gall en gall vandaan voor 40e geloof ik!

6 likes

Wat een toffe verpakking voor eieren. Nog nooit gezien

Jaa leuk he! Zijn de kipster eieren, meest diervriendelijk van Nederland!

3 likes

Jaa, ze zijn ook lekker ook. Hebben ook een toffe site waar je over hun kan lezen https://www.kipster.nl/ . Koop nooit meer andere eieren :slight_smile:

1 like

Ik denk al waarom ligt er azijn en vissticks in de koelkast :see_no_evil:

1 like

Haha dit topic klonk nu opeens heel anders toen ik het las: de laatste boodschappen die je nog hebt kunnen halen voordat er overal geen voorraad meer is door hamsteraars!!

3 likes

Laatste keer Duitsland dit jaar. Op de foto mist nog een zak Lays (sour cream & onion).

Ongeveer 21 euro samen.

6 likes

Zo jaloers op al jouw snacks.

1 like

Ja als je er toch bent kun je het beter goed doen. :see_no_evil:

(Maar heb van vorige keer nog 2 repen Milka over en een zak chips dus het gaat niet allemaal snel op. Alleen de Hanuta repen gaan wel hard haha.)

AH, 44 euro

Vind ik echt veel als je kijkt naar de hoeveelheid maar er zitten ook wel duurdere producten bij dus vooruit

2 likes

@Philo anders maak je deze!

10 likes

Wauw ik ben wel echt benieuwd. Sowieso dat ik dit een keer ga proberen zo lang we nog in lockdown zitten, dan laat ik weten hoe het was.

1 like

Zo even bijgelezen. Wij doen wel echt iets fout
haha, voor 2 personen zijn we €600 pm kwijt aan boodschappen🤔

2 likes

Uit welk kookboek komt deze? Volgens mij heb ik dit recept laatst ook opgeslagen namelijk! Maar kan even niet meer bedenken welke het is. Is het over Libanese gerechten?

En zo droog ‘geen knoflooknaan’. Neuj lijkt mij ook niet echt nodig nee :joy:

1 like

Deze is het, Made in India van Meera Sodha

Tot nu toe is alles wat ik uit het boek gemaakt heb echt heerlijk. Aanrader!

2 likes

Whoops, niet ik die na deze post binnen een minuut het vegetarische kookboek van haar besteld heeft.

2 likes