Ja tuurlijk. Bedoel ook meer dat je dus voor een en hetzelfde bedrag heel andere dingen thuis kan komen.
Even bij Rewe geweest.
Mexicaanse pindaflips, Ferrero kusjes in klassieke smaak en Lebkuchen, Bahlsen marsepein cake, Giotto met Zimtsternsmaak (kaneelkoekjes), Duplo Chocnut, Toffifee,
Kinder ChocoFresh (heetten die vroeger niet Hippo’s of zo?), en verschillende Mövenpick-toetjes.
Die Mexicaanse pindaflips koop ik altijd, zijn echt 1 van mn lievelings.
Nee, de Hippos lijken erop maar zijn de niet gekoelde versie. Meer wafeltjes gevuld met hazelnoot of chococreme (liggen bij Action).
Die toetjes pfff lekker
Ahhh oké! Dan verwar ik ze daarmee.
Dit zijn inderdaad gekoelde. Al jaren niet gegeten maar nu zag ik ze ineens. Zo lekker.
Die Mexicaanse pindaflips vind ik ook heerlijk, uit zelfbescherming heb ik maar 1 zak meegenomen.
@Luzarl Jaaaaa qua Duitse toetjes is dit echt mijn favoriete merk, zo lekker.
Wow, netjes! Zowel het bedrag als het uitstallen wij zitten op ± de helft bij Picnic met z’n tweetjes, kunnen hier nog wat van leren haha!
Wij komen uiteindelijk ook hoger uit hoor, per week. Altijd nog wat tussendoor boodschappen die stiekem nog aardig optellen bij elkaar.
Ja vind ik ook! Mijn man had nog 3 emmertjes(!) Milchreis meegenomen die goed zijn tot 14-10. Commentaar van mijn man: “die datum halen ze niet”.
1 emmertje is al op. Ik hou zelf niet van rijst in desserts maar mijn man is er gek op.
Ik vind die rijstepap achtige toetjes juist echt heel vies
Ik mis in Nederland nog steeds Pots & Co
Milchreis heb ooit eens de versie met kaneel gehad. Hele aparte smaak maar zou hem zo weer kopen.
En mullermilch
Ik wil ook een keer crispen maar ik vind het minimale bestelbedrag van 50 euro wel hoog, daar eet ik een hele week van. Kan je daarmee bij crisp ook echt weekboodschappen doen?
Nee geen wc papier en veel andere non food dingen. Veel vlees en andere producten worden bevroren geleverd, dus je kan ook een voorraadje daarvan inslaan
Ik heb net gekeken en heb nu 3x ontbijt 3x diner en brood, beleg, thee, eieren en nog wat kleins voor 50 euro, het is wel aantrekkelijk maar ik vind het echt duur. Niet eens groenten en fruit erbij
Wat leuk dat ze die bloem daar verkopen!
Wij kopen al ons meel/bloem en pitten/zaden daar in de winkel of via levering. Weet niet of deze ook met hun molen gemalen is, maar ze hebben echt mooie kwaliteit voor een goede prijs.
Ja ze verkopen er een hele serie producten van. Leuk om te horen dat je er zo tevreden over bent. Dit wordt de eerste keer dat ik er iets van ga gebruiken. Ik zag ook een haverkoekjesmix die me wel interessant leek voor een volgende keer! Ik betaalde hier €1,39 de kilo. Kan niet concurreren met de €0,45 van de jumbo maar ik verwacht dat de kwaliteit een stuk beter is
Oh, ik zie nu dat grote hoeveelheden goedkoop zijn. Wij kopen altijd zakken van 5kg. Dan is bijvoorbeeld bio bloem van de molen maar 5,50€. En de patent 4,70€. Per kilo is het veel minder voordelig ja.
Nou ja, hopen dat het wel lekker is dan!