Show je laatste boodschappen

9 likes

Yes!

Oeh dat chai poeder is m’n lievelings :heart_eyes_cat:

2 likes

Oh nice! Ga hem proberen met havermelk en had de blondiestukjes erbij besteld dus morgen een lekker chai tea moment :joy::star_struck:.

2 likes

Toch even bij de aldi ingeslagen, tussen de honderden soorten pindakaas in de winkels vrijwel nooit amandelpasta te vinden🙈

10 likes

Oehhhhh I need. Is het echt puur amandel zoals 100% pindakaas of is er suiker aan toegevoegd?

1 like

Nee 100% amandel :star_struck: maar werd flink in gehamsterd dus pas vanaf vandaag te koop en 2 fillialen hadden niets meer

2 likes

Morgen maar even kijken, hopelijk hebben ze nog n potje staan. In ieder geval bedankt voor de tip!!!

3 likes

Ik keek letterlijk elke week in de koelafdeling of de vegan queso (nieuw product) er al ligt en vandaag was hij er eindelijk :tada:

7 likes

Welke winkel is dit? :blush:

Whole Foods!

2 likes

Binnenkort pumpkin spice lattes maken :fallen_leaf::jack_o_lantern:
Albert Heijn, €13.29

6 likes

Dat ga ik even googlen🙈

3 likes

Is in Amerika.

2 likes

Ik kon het idd al niet vinden :see_no_evil: dankjewel!

Niet echt boodschappen deli wel veel gekocht bij veggie deli :shamrock:

14 likes

Oe die in Rotterdam (goudsesingel)? Graag delen als er aanraders tussen zitten!

3 likes

Nee de website haha. Die zit in Malden zag ik. Maar nu moet ik duidelijk ook eens naar Rotterdam :joy:

1 like

Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik wil eigenlijk boodschappen gaan bestellen bij AH. Alleen hoe weet ik nu welke data voorverpakte groente en vega/vlees heeft etc.?
Hebben jullie hier ervaring mee? Meestal doe ik week boodschappen namelijk.

2 likes

Volgens mij word het de dag van levering ingepakt, dus meestal zit er dan nog wel 3-5 dagen op de groenten en dergelijke. Vega/vlees meestal wel iets langer

2 likes