Nou eerlijk gezegd heb ik er ook nog nooit mee gekookt! maar ik dacht aan roosteren en dan met zeezout er over heen. Of misschien door een groentestoof of over een broodje hummus.
Haha dit doet me denken aan dat ik ook een keer padronpepers had gemaakt op de bbq en ik wist niet dat sommigen pittig zijn en sommigen niet Bij toeval had ik alle pittige en m’n vriend geen een dus ik dacht echt dat ik gek werd
Ja lekker grillen of in de pan met olijfolie helemaal zacht bakken, en dan halfwarm opeten met flink wat zeezout. Perfect bijgerecht!
Gebruiken in roerei op zn Turks (genaamd menemen)
Met tomaat etc echt lekker! Volgens mij kan je ook in het Nederlands recepten vinden
Crisp?
Yes!
Oeh dat chai poeder is m’n lievelings
Oh nice! Ga hem proberen met havermelk en had de blondiestukjes erbij besteld dus morgen een lekker chai tea moment .
Toch even bij de aldi ingeslagen, tussen de honderden soorten pindakaas in de winkels vrijwel nooit amandelpasta te vinden🙈
Oehhhhh I need. Is het echt puur amandel zoals 100% pindakaas of is er suiker aan toegevoegd?
Nee 100% amandel maar werd flink in gehamsterd dus pas vanaf vandaag te koop en 2 fillialen hadden niets meer
Morgen maar even kijken, hopelijk hebben ze nog n potje staan. In ieder geval bedankt voor de tip!!!
Ik keek letterlijk elke week in de koelafdeling of de vegan queso (nieuw product) er al ligt en vandaag was hij er eindelijk
Welke winkel is dit?
Whole Foods!
Dat ga ik even googlen🙈
Is in Amerika.