Yes!
Oeh dat chai poeder is m’n lievelings 
Oh nice! Ga hem proberen met havermelk en had de blondiestukjes erbij besteld dus morgen een lekker chai tea moment 
.
Toch even bij de aldi ingeslagen, tussen de honderden soorten pindakaas in de winkels vrijwel nooit amandelpasta te vinden🙈
Oehhhhh I need. Is het echt puur amandel zoals 100% pindakaas of is er suiker aan toegevoegd?
Nee 100% amandel
maar werd flink in gehamsterd dus pas vanaf vandaag te koop en 2 fillialen hadden niets meer
Morgen maar even kijken, hopelijk hebben ze nog n potje staan. In ieder geval bedankt voor de tip!!!
Ik keek letterlijk elke week in de koelafdeling of de vegan queso (nieuw product) er al ligt en vandaag was hij er eindelijk 
Welke winkel is dit? 
Whole Foods!
Dat ga ik even googlen🙈
Is in Amerika.
Ik kon het idd al niet vinden
dankjewel!
Oe die in Rotterdam (goudsesingel)? Graag delen als er aanraders tussen zitten!
Nee de website haha. Die zit in Malden zag ik. Maar nu moet ik duidelijk ook eens naar Rotterdam 
Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik wil eigenlijk boodschappen gaan bestellen bij AH. Alleen hoe weet ik nu welke data voorverpakte groente en vega/vlees heeft etc.?
Hebben jullie hier ervaring mee? Meestal doe ik week boodschappen namelijk.
Volgens mij word het de dag van levering ingepakt, dus meestal zit er dan nog wel 3-5 dagen op de groenten en dergelijke. Vega/vlees meestal wel iets langer