Show je laatste boodschappen

Nou eerlijk gezegd heb ik er ook nog nooit mee gekookt! maar ik dacht aan roosteren en dan met zeezout er over heen. Of misschien door een groentestoof of over een broodje hummus.

1 like

Haha dit doet me denken aan dat ik ook een keer padronpepers had gemaakt op de bbq en ik wist niet dat sommigen pittig zijn en sommigen niet :sweat_smile: Bij toeval had ik alle pittige en m’n vriend geen een dus ik dacht echt dat ik gek werd :joy:

Ja lekker grillen of in de pan met olijfolie helemaal zacht bakken, en dan halfwarm opeten met flink wat zeezout. Perfect bijgerecht!

1 like

Gekocht bij Tjin’s toko. :heart_eyes:

12 likes

Gebruiken in roerei op zn Turks (genaamd menemen)

Met tomaat etc echt lekker! Volgens mij kan je ook in het Nederlands recepten vinden

2 likes

9 likes

Crisp? :yum:

1 like

Yes!

Oeh dat chai poeder is m’n lievelings :heart_eyes_cat:

2 likes

Oh nice! Ga hem proberen met havermelk en had de blondiestukjes erbij besteld dus morgen een lekker chai tea moment :joy::star_struck:.

2 likes

Toch even bij de aldi ingeslagen, tussen de honderden soorten pindakaas in de winkels vrijwel nooit amandelpasta te vinden🙈

10 likes

Oehhhhh I need. Is het echt puur amandel zoals 100% pindakaas of is er suiker aan toegevoegd?

1 like

Nee 100% amandel :star_struck: maar werd flink in gehamsterd dus pas vanaf vandaag te koop en 2 fillialen hadden niets meer

2 likes

Morgen maar even kijken, hopelijk hebben ze nog n potje staan. In ieder geval bedankt voor de tip!!!

3 likes

Ik keek letterlijk elke week in de koelafdeling of de vegan queso (nieuw product) er al ligt en vandaag was hij er eindelijk :tada:

7 likes

Welke winkel is dit? :blush:

Whole Foods!

2 likes

Binnenkort pumpkin spice lattes maken :fallen_leaf::jack_o_lantern:
Albert Heijn, €13.29

6 likes

Dat ga ik even googlen🙈

3 likes

Is in Amerika.

2 likes