Show je mondkapjes topic

Bescherm je gezondheid, but make it fashion :tipping_hand_woman:t2:

Nu mondkapjes straks overal verplicht gaan zijn, zijn veel mensen in andere topics op zoek naar adresjes voor mondkapjes. Aangezien we hier nog wel even aan vast zitten en ik de vraag vaak voorbij zie komen leek het me leuk om dat allemaal te bundelen in één topic. Dus heb jij tips voor verkopers waar ze de leukste printjes, neusijzertjes of doorzichtige vensters hebben? Zoek je een verkoper waar de opbrengsten naar een goed doel gaan? Heb je een nieuwe nodig maar weet je niet waar je het moet kopen? Ken je een kleine ondernemer die je de extra inkomsten gunt? Wil je laten weten dat het mondkapje wat je nu op hebt ontzettend kriebelt en dat FF’ers die in ieder geval moeten laten liggen? Of heb jij gewoon een ontzettend mooi exemplaar en wil je die aan iedereen showen? Doe het hier!

12 likes

Dit is mijn leukste!
De webshop is van vrienden van mij.

Heeft ook van aanpasbare oorelastieken.

Hoe vaak wassen jullie je mondkap?
Ik doe smorgens op en dan smiddags naar huis terug en in de avond wassen

Ben alleen t wassen zo zat :rofl:

3 likes

Ik maak heel vaak treinselfies :’).
Helaas heeft mijn schoonmaakster het merendeel van deze mondkapjes op een voor mij onbekende plaats opgeborgen dus ik heb weer nieuwe gekocht, zoals die luipaard print.
Ook heb ik er 2 met een doorzichtig vlak besteld, die komen volgende week binnen :).
(ik draag mondkapjes de hele dag op het werk)

Edit: mijn bril besloeg trouwens altijd direct maar door ze de hele dag te dragen beslaat mijn bril bijna nooit meer! Alleen tijdens intensieve beweging of als ik hem af heb gehad en weer op doe.

21 likes

Superleuk dit! Ik dacht vanochtend nog: er moet een topic komen over mondkapjes. Ik vind het best leuke accesoires.

Die twee met trekkoordjes (superhandig!) komen van Etos, die bovenste met bloemetjes heeft m’n schoonmoeder gemaakt en die met vissen kocht ik tijdens de eerste lockdown van een vriendin; die zat toen zonder werk en heeft behoorlijk goed verdiend met het maken van mondkapjes.


En deze heb ik allemaal zelf gemaakt! Die rechtsonder is mijn favoriet; de rest is minder praktisch of te groot voor m’n gezicht. Het is nog een beetje experimenteren. Heb in ieder geval nu ook het patroon van het vissenkapje dus dat wordt de volgende.

Dit is hoe die rechtsonder eruitziet als je hem draagt.

16 likes

Van deze heb ik toevallig foto’s :joy:

Laat ik dan ook maar wat reviews posten:

SNURK 5,95 pst. of 9,95 als je ergens een set koopt
image

PLUS: zacht materiaal, leuke printjes en past bijna iedereen
MIN: elastiekjes en one size fits all
:mask::mask::mask::mask:

Standaardsetjes van huismerken Zalando 11,95 per 3 stukjes

PLUS: goed betaalbaar en aantrekkelijke kleuren en printjes
MIN: Beter geschikt voor grote hoofden en wederom elastiekjes

:mask::mask:

Zeeman 2 stuks 1,99

PLUS: Prima betaalbaar en verkrijgbaar in verschillende maten
MIN: Weer die verdomde elastiekjes en saai maar better safe than besmette Corry

:mask::mask::mask:

20 likes

Wat een leuk topic haha.

Tijdens het foto’s maken had ik pas door dat ik er best veel heb haha.
Moet ze ook dagelijks op helaas.


27 likes

Oh die met die glitters zijn leuk!! Waar zijn die van?

2 likes

Van Lots of goodies.
Ze hebben meerdere kleuren.

2 likes


Mijn favoriet op dit moment.

14 likes

Oeh die met glitter is tof! Die ga ik ook bestellen.

1 like

Ik vind de zwartwitte van Hema fijn, die passen bij mijn meeste kleren:

Ik heb ook deze van Hema:

Maar die draag ik alleen bij wat informelere dingen. Naar de gynaecoloog vond ik die met stippen gepaster. :joy:

26 likes

Love it! Moet maar naar de hema haha

1 like

Wilde graag een punt maken met deze print ha-ha

21 likes

Kei gaaf, waar is deze van? En laat je een glitterspoor achter of valt het mee?


Handmade by me.

16 likes

Zooo he mag ik jouw wenkbrauwen?! Teken je ze bij? Mondkapje is trouwens ook geweldig!

1 like

Jaa heb deze in het zwart besteld! En nog een cheetah. Als het dan toch moet, dan maar zo :star_struck:

1 like

Jaa die gestipte heb ik ook!
En daarvan ook een zwartje en dit printje

En wat saaiere van zign via zalando (heb ik ook nog in donkerblauw, rood en lichtroze)
afbeelding

Schijn anonimiteit met die doorgestreepte ogen maar ach, haha

3 likes

Herkenbaar, mijn haar is ook blond met niet bestaande wenkbrauwen. Je tekent ze heel goed bij! Wat gebruik je?

Geen ruggengraat aanwezig hier, heb er 3 besteld :ok_hand:t2:

1 like