Show je mondkapjes topic

Mooi! Waar zijn deze van?

1 like

Die rode/groene van America Today en die witte van Zwillingherz (via About You).

Wist niet dat zelfs Amercia Today mondkapjes verkocht joh! Ik ga eens kijken. Ik heb tot nu toe safe maar saai zwarte mondkapjes.

1 like

Mag ik vragen wat de lengte en breedte is van die van America Today?

Ik gebruik nu deze van Zeeman in maat S/M en die zijn perfect voor een smal gezicht :ok_hand: Maar dus wel een beetje saai.

Leuk topic!

afbeelding

Ik heb deze van sweetest design en ook nog eentje zwart met zwart glitter en eentje wit met holographic

3 likes

Nu wil ik ook een glittermondkapje voor de feestdagen. Maar wanneer draag ik die dan? Hooguit naar de supermarkt of zo :’)

Nu wil ik er ook een met glitters

5 likes

Elke dag is een dag voor glitters!

1 like

Erg leuk! Vraagje, heeft deze een clipje bij de neus zodat je 'm beter aan kunt drukken?

Ik ben normaliter meer een panterprintpersoon. :wink:

2 likes

Ik kan ze nu niet opmeten, maar ik heb ook een vrij smal gezicht en ze passen prima. Er is ook een kindermaat trouwens. Zo zit ie bij mij (goed aangesloten en je kunt de touwtjes bij je oren straktrekken):

Mondkapje

2 likes

Drie glitter mondkapjes besteld. :nerd_face:

5 likes

Dankje! Ziet er goed uit. M’n vriend heeft mondkapjes van zijn baas gekregen van het merk Portwest en die zitten echt precies goed. Ik heb er beetje eentje gepast. Die heeft ook van die touwtjes die je kunt afstellen. Hij gaat vragen of ik via zijn werk ook een aantal mag bestellen. Als dat niet kan ga ik denk ik even hiernaar kijken.

1 like

Iemand trouwens de tip voor brildragers?
Ik zie soms geen fuck door mijn bril, en voor werk moet ik ook een medisch mondkapje dragen.

Heel goed aandrukken en je bril over je masker heen doen!

1 like

@camper gaf me gisteren de tip om een ‘anti-fog’ middeltje te gebruiken van de opticien, ik moet het nog uitproberen maar reviews op internet zien er ook goed uit. Aandrukken, neusbeugels, dreft/scheergel niks heeft tot nu toe echt goed gewerkt bij mij.

1 like

Die werkt helaas niet, een keer uitademen en ik zie niks meer

Ik ga eens kijken!

Wie was het nog maar weer op het forum die mondkapjes maakt?

Ik vind deze heel prettig met bril. Dit is de enige waarbij ik geen beslagen glazen krijg.

En verder vind ik deze ook heel fijn. Voelt luchtig en zacht.

1 like