Show je mondkapjes topic

Oh dit wil ik ook wel proberen. Heb je dit online besteld of gewoon bij de opticien?

1 like

Hoe zijn die lusjes verstelbaar? Ik zie vaak van die dingen waarmee je ze strakker kan maken maar dat lijkt me heel naar zitten achter je oor

Heeft iemand tips voor wat kleinere mondkapjes? Alles is groot voor mijn gezicht, die wegwerpdingen komen ook steeds half in mijn oog en bedekken nog eens volledig mijn onderkin.

O.a. de Zeeman en Maison Scotch hebben verschillende maten en American Today ook (+ kindermondkapjes).

1 like

Ik heb deze van Fé Atelier:

1 like

Ik heb deze dingetjes besteld waar mee je bij elk mondkapje makkelijk de touwtjes kan verstellen, leek me wel handig!

@Riley ik heb een paar kapjes besteld bij LiekeShop op Etsy, ze verkoopt meerdere maten waaronder kleinere damesmaten en voor tieners!

1 like

Maar voel je het niet zitten dan? Is het niet vervelend met dragen?

Dit is wel echt een topic waarvan ik een jaar geleden nooit had kunnen vermoeden dat het zou bestaan.

36 likes

Ik heb deze. Vooral gekocht voor de sportschool en ben wel tevreden.

7 likes

Ik heb er een aantal van het merk Even & Odd! Deze passen heel goed om mn smalle gezicht en ze blijven ook fijn zitten, ook na het wassen.

7 likes

Veel van de bakjes die in Nederlandse webshops worden verkocht kwam ik ook tegen op Ali. Even checken dus voordat je gaat bestellen, anders betaal je er ten onrechte teveel voor! :relaxed:

Ik denk zelf dat ik ze ga ophangen aan een stropdashouder. :upside_down_face:

Degene die ik heb besteld zouden er tussen de 4-10 dagen moeten zijn! Komt uit Tjechië. Ik kon allemaal verschillende landen selecteren.

1 like

Hier ook die van Tom en een klein hoofd.

1 like

Deze heb ik besteld.

Moet ze nog binnen krijgen dus kan nog niet oordelen of ze echt goed zijn.

2 likes

Let even op dat je niet bij een dropshipper besteld dan, want dan zijn ze dus alsnog heel lang onderweg. Op Ali kun je ook met foto’s zoeken, als je het daar ook vindt kun je er meestal wel vanuit gaan dat het een dropshipper is :slight_smile:

3 likes

Van Zign (via Zalando)

Van Levi’s

Vind het model van de onderste veel fijner dan de bovenste.

En heb door jullie nu ook glitter mondkapjes besteld :woman_shrugging:t2:

Welke materialen vinden jullie het meest ademend? Ik heb nu al een paar keer mondkapjes ergens besteld waarvan ik dan dacht dat het fijne materialen zouden zijn, maar dan toch vind ik ze veel te dik, benauwend en ruikend naar plastic? Of moet ik me gewoon niet aanstellen want mondkapjes mogen per definitie niet ademend zijn?

Ik draag eigenlijk vooral zwarte maar mijn moeder had me deze gestuurd, rude not to! :’)

21 likes

Eerst alleen deze:

Maar die zit niet super lekker en heeft heel veel stof, dus heb er net drie van deze bijgekocht:

Ik kreeg te horen dat ik er uitzag als een bankrover, maar ach. Deze zijn van neopreen, zijn lekker zacht en comfortabel, ademen gaat goed, met bril op werkt deze ook top en als je ze uitwast zijn ze in no time droog. Blij mee!

3 likes