Show je mondkapjes topic

Mag ik als voormalig Fries je bekogelen met eieren haha? Grapje natuurlijk maar in Groningen loopt je nu wel een groot risico haha.

1 like

Vandaag een babyroze op op het werk. Dit is mijn andere voorraad :joy::

afbeelding

De roze die ik op heb heb ik 2x + die bruine panter print, die zijn alle drie van de Kruidvat en vind ik super fijn want deze hebben een ijzertje voor de neus, kan een filter in en zijn verstelbaar achter de oren. Alle andere zijn van de Hema. En ik ga nu meteen kijken om die glitters van @Clarity te bestellen want die zijn echt mega leuk!

Edit: heb de sparkle blue en rosé besteld!

10 likes

Lol als ik ooit weer in het mooie Groningen ben mag je maar raak gooien. Ik woon in de Uk en ben nu al bijna een jaar niet meer thuis geweest :pleading_face:

Blijven de mondkapjes van Kruidvat goed in de was? En blijven de ijzertjes voor de neus dan ook goed zitten, want een wasbare mondkap met een ijzertje lijkt me ideaal.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de roze nu voor het eerst op heb en de bruine pas 1x gewassen. Heb hem nu 1x op 60 graden in een waszak gewassen en dat ging prima! Wel op minimaal centrifugeren gezet en op de verwarming laten drogen. Is helemaal goed gebleven bij mij.

1 like

Die zeeman mondkapjes waar jullie het steeds over hebben. Halen jullie die gewoon in de winkel? Ik ben al in twee verschillende zeemannen geweest en ze liggen nergens.

Ah nee dat is kut! Ik hoop voor je dat je snel weer naar huis toe kunt. Laat maar weten of je nog Groningse producten nodig hebt om te overleven, dan stuur ik ze op haha.

1 like

Dragen jullie ook een filter in jullie stoffen maskers of enkel het masker op zich?

Toen ik vorige week bij de Zeeman was hadden ze er nog maar 2 en die lagen in een bakje voor de kassa. Kan dus best zijn dat ze er niet (meer) zijn.

Ik heb net gevraagd bij mijn Zeeman en daar waren ze uitverkocht


plus een effen zwarte net besteld op Etsy. Ze waren super cheap, ff afwachten of ze lekker zitten

9 likes

Moah ik vind het niet fantastisch, ik heb ze nu een keer of tien gewassen ze zien er heel slordig uit en ik denk dat ze ook snel kapot gaan bij de naden en gaan rafelen.

1 like

Niet mijn foto dus. Gezeefdrukt, blijft heel goed in de was en ik support haar graag. Zit lekker!

https://www.renskedegreef.nl/shop Er zijn meer designs en kleuren

2 likes

Ik heb dus ook die glitter mondkapjes besteld, lekker geinfluenced. Maar ik krijg maar geen tracking en ze negeren mijn Instagram DM die ze wel hebben gelezen :frowning:

Ik wacht ook nog op een track&trace maar de 48 uur was nog niet voorbij dus dacht het zal wel. Maar naar aanleiding van jouw berichtje toch even de Google recensies opgezocht en daar zitten ook wel een hoop negatieve tussen :sweat_smile:

Oh oeps, dit keer heb ik daar ook niet naar gekeken aangezien ze gelinkt waren door iemand hier. Fingers crossed, hopen dat het bij ons wel goed gaat & @Blush. :crossed_fingers:t2:

Ja hier is de 48u al lang om
 vind echt niet erg dat het wat later is, maar als je mijn berichtje hebt gelezen reageer dan gewoon aub.

Haha oei, ik heb ook bij de desbetreffende winkel glitter mondkapjes besteld :relieved: maar de 48 uur na mijn eerste mail zijn nog niet voorbij dus ik wacht het af. Ze zullen wel overuren draaien met al die FF’ers die ze ineens willen.

Heb zojuist een mail gehad dat de glitter mondkapjes verzonden zijn! Binnen 48 uur krijg ik de track & trace, ben benieuwd.

Ik heb deze mail zaterdagochtend gehad en helaas nog geen t&t. Hoop dat ik ze wel krijg.