Even tussendoor hoor haha, maar jij zit nu in Hongkong? Wat interessant haha. Is het daar inmiddels wat rustiger?
Ja ik heb er idd ook een stuk of 10 en kom er ongeveer een week mee door denk ik. Het gaat nu een stuk sneller omdat ik ze ook nodig heb in de supermarkt en bij m’n sporten bijv.
Maar als je naar huis gaat en weer naar buiten, gebruik je dan dezelfde? En hoe bewaar je dat.
Toen ik niet thuiswerkte deed ik voor de reis al twee keer een ander mondkapje op, heen en terug. En als ik dan nog naar de supermarkt zou gaan een derde. Dat zou ik met wegwerp echt zonde vinden.
Maar eigenlijk zodra je wat eet of drinkt moet je het kapje aanraken en is het niet schoon meer. Dan zou je dus meerdere kapjes per dag moeten gebruiken en dat stapelt dan wel heel hard op qua afval. Een paar herbruikbare kapjes en die steeds wassen is dan toch beter.
Ik weet niet of wat ik doe nuttig is maar ik stop ze gewoon allemaal in een bak met kokend water uit de waterkoker en daar laat ik ze enkele minuten in zitten.
Oh dat is wel heel naar zeg! Ik hoop dat je je familie weer snel kunt zien. Waarvoor ben je daar naar toe gegaan? Sorry voor mijn vragen haha, maar je zit daar nu volgens mij op een heel bijzonder moment.
Ik doe ze op de hand wassen. Heet water uit de kraan met een scheut wasmiddel, lekker laten weken, uitspoelen en dan ophangen om te drogen of op de verwarming leggen.
Tell me more! Leuk om met de kerst voor mijn werk te dragen haha!
Heeft iemand de glittermondkapjes al gewassen in de wasmachine? Overleven ze dat of kan ik beter een handwasje met heet water maken?
Ik heb ze gewassen in een waszakje in de wasmachine. Op 60 graden. Dat ging goed, heb ze wel nog maar 2x gewassen.
Ik heb 2 glittermondkapjes gisteren besteld en vandaag waren ze binnen! Ze zijn wel wat aan de grote kant maar ik ga ze zo eens uitkoken!
Glitter mondkapjes binnengekregen vandaag en ze zijn mij ook te groot/ruim. Als ik praat als ik er een op heb, is ie zo van mijn neus af haha. Ga ook eens proberen uit te koken.
Ik heb ook de glitterkapjes binnen! Hier zijn ze ook wat te groot, ik gebruik deze dingetjes om ze strakker te maken en dan zit het al een stuk beter Vind de kapjes verder wel weg leuk haha, lekker shinen
Van een Instagram shop. 5 van de 10 euro gaat naar het longfonds.
Ik heb ze ook binnen! Gister al trouwens maar had ze op het werk laten bezorgen en was smiddags vrij. Zijn wel aan de grote kant voor mijn gezicht vind ik. Zitten wel lekker en kan er makkelijk door ademen. Moet wel ook wennen aan de vorm. Had eerder alleen maar de meer rechte gewoon zeg maar. Deze steken zo uit aan de zijkant. Maar vind de glitters wel heel gezellig haha.
Glitter mondkapjes blauw en rosé
Wauw die blauwe is ook mooi zeg! Nu wil ik die ook haha. Matcht goed bij mijn lichtblauwe regenjas, is dat reden genoeg?
Ja reden genoeg! Vind die echt mooi van kleur.
Iemand nog tips voor mondkapjes met neusbeugel die goed aansluiten? Ik gebruik nu de standaard zwarte van Scotch & Soda en dat model werkt heel goed voor mij maar ik wil eigenlijk ook wel wat andere.
Ik had samen met de beroemde glittermondkapjes ook deze besteld, deze heeft een neusbeugel en sluit goed aan door de verstelstukjes! Ik gok dat de andere kleuren van hetzelfde model dat ook hebben. Ik had er ook een met neusbeugel op Etsy besteld en normaal bestel ik liever bij zo iemand dan bij grote webshops, maar helaas zit deze van het linkje wel echt beter…