Show je mondkapjes topic

Voor degene die het zwarte glittermondkapje hebben besteld, misschien een obvious tip hoor maar noem het toch maar even. Was hem even apart de eerste keer. Er kwam zwart water vanaf en ik had mijn mondkapjes allemaal in een emmer gedaan om te wassen, en de gekleurde hebben wat zwarte vlekken nu.

4 likes

Thanks, ik heb die! Ik kook ze altijd even uit, was niet dagelijks. Maar toen viel het wel mee geloof ik, met wat eraf kwam.

1 like

En heb er nog een paar die een ander model hebben maar die vind ik minder fijn.

22 likes

Deze zijn echt heel leuk. Waar heb je deze gekocht?

Bij deze Etsy shop:

2 likes

Ik ben ook gezwicht voor deze en een glittermondkapje. Vanmiddag besteld, eind vd middag al mail dat ze zijn verzonden. Ben benieuwd!

@Rozecoupeschaar trouwens jouw ogen :heart_eyes:

6 likes

Ik heb gister 4 glitter mondkapjes gekocht en een met madeliefjes bij lots of goodies, zijn net binnengekomen. Degene met madeliefjes zit perfect, maar de glitter vallen wat groter, dus ik hoop dat die wel goed zitten met de stoppers van etsy. Nu eerst alles even wassen

Heeft iemand enig idee of die mondkapjes van de zeeman erg krimpen? Ik heb een s/m gekocht en vind ze dus helemaal niet zo groot. Ze passen mooi maar als ze flink krimpen dan word het krap bij de oren denk ik

Heel erg leuk. Blijven ze goed als je ze op 60 graden wast?

Ik heb alleen gewassen op 40 (biecht biecht)

2 likes

Haha, OK, dan neem ik zelf denk ik de proef op de som, toch bedankt!

Ze zitten heel fijn, wel iets aan de grote kant voor mijn kleine hoofd, vooral de zwarte, maar die heb ik in kokend water gelegd en is nu gekrompen naar perfect formaat :sweat_smile: Ze zijn niet al te dik qua stof dus super chill.

1 like
1 like

Ik heb een berg mondkapjes besteld bij Shein die nog binnen moeten komen, maar ook een paar mensen gesupport op Etsy en ook een paar glittermondkapjes besteld (kon het niet laten). Als ik er nu niet genoeg heb, weet ik 't ook niet meer :crazy_face:

Etsy (DutchStuff)
image

image

image

Shein:
image

image

image

image

Lots of Goodies:

De zwarte en de zilveren

6 likes

Ik heb ook mijn bestelling van lots of goodies binnen. Dit is nu mijn fave! Heeft ook een ijzertje bij mijn neus.

10 likes

Maison Heroïne. Deze zijn echt super fijn. Goede stof, niet zo mega dik als sommige andere merken en ze sluiten mooi aan.

Even&Odd:

Ali (met filter maar daardoor is het stof vrij dik en dat praat een beetje gek. Heb echt het gevoel alsof ik dan sta te mompelen)

& Dorothy Perkins

En door jullie wil ik eigenlijk ook nog glitter mondkapjes, maar van de andere kant kan ik nu ook wel even vooruit :sweat_smile:

4 likes

Heeft iemand tips welk merk anti-fog-spray (om beslagen brillen te voorkomen) het fijnst is?

1 like

Ik lees ook even mee voor tips. Ik heb vandaag die van Pearle gehaald. Die helpt wel iets maar hij blijft nog steeds iets beslaan.

Ja bij mij zijn die met glitters ook wat groot, maar ik heb ook knoopjes erin gelegd en dan zitten ze wel prima eigenlijk.

Heb ook die met panterprint besteld daar en die heeft van die schuifjes erop. Dat is wel m’n favoriet en die zou ik het liefst nu elke keer dragen, maar helaas moet je 'm steeds wassen he haha

1 like

Wacht dit bestaat?? :scream: I need this in my life!

1 like