Show je nagels

Zoooooo, die zouden echt al lang afgebroken zijn bij mij :o Ik heb vrij sterke nagels vind ik zelf maar dit zou me niet lukken.

1 like

2 likes

(Eigen nagels met nagellak)

16 likes

Wat een mooie nagels allemaal!
Ik heb nu sinds een paar maanden gel nagels. Daarvoor deed ik gelnagellak, maar dan beaken iedere keer m’n nagels.
Hoe vaak laten jullie ze opvullen? En wat zijn de kosten bij jullie?
Bij mij is het €47, dat is eraf halen, een soort poeder gelnagel en dan een kleur gelnagellak erop.

Ik heb ook gelnagels, ik betaal 45 euro voor eraf halen, gelnagel opvulling (ofzoiets?) en kleurtje :slight_smile: Ik doe dit om de 3 weken

1 like

Wow dat vind ik behoorlijk duur! Ik betaal 29 euro, ik ga ongeveer iedere 3 weken. Geheel nieuwe set in het begin was eenmalig 55 euro.

3 likes

Wow, ja jullie betalen best veel. Eerste keer heel nieuwe set was 48 euro. Daarna eraf halen, opvullen en kleurtje € 32,50.

1 like

Vind het best meevallen… Ik heb veel prijsaanvragen (in de buurt van waar ik woon) gedaan toen ik ermee begon en bijna iedereen was duurder of rond dezelfde prijs :no_mouth:

1 like

Ik heb langere nagels van mezelf (momenteel wat hoogteverschillen haha, maar ik zal zsm een foto maken) en ik lak ze regelmatig met lak van Ali en dan onder een lamp van Essence. (verkopen ze niet meer.)
Nu twijfel ik af en toe om bv gelnagels te laten zetten of gellak te laten doen, aangezien dat toch beter blijft zitten en mooier is dan dat je het zelf doet.
Wat is nou precies het verschil tussen gelnagels en acryl? En dan zie ik nog solar staan ergens? Google is mijn vriend natuurlijk, maar zijn er meiden met ervaringen hiermee? Dan hoor ik dat graag.

1 like

Ik woon in België in een stad :sweat_smile:
In de dorpen daarbuiten is het wel iets goedkoper (rond de 35 euro denk ik), maar dan moet ik verder gaan. Scheelt toch al 20-30minuten enkele rit (als ik naar het dorp ga) en nu is het op wandelafstand.

1 like


Best wel saai, met één laagje Essie - Mademoiselle.

Misschien wel leuk om de nagellakkleur erbij te vermelden als je een foto post. Ben namelijk altijd wel benieuwd als ik een leuk kleurtje voorbij zie komen.

9 likes

Hoe lakken jullie zo netjes? Als ik m’n nagels wil lakken zitten mijn vingers altijd onder en als ik de nagellak uit mijn nagelriemen zou peuteren ligt alles op m’n nagels er ook al weer af.

4 likes

In de randstad idd. De meesten zijn hier deze prijs helaas


Er moet eigenlijk nog een laagje topcoat over, maar dat skip ik altijd haha.
De kleur is prussian wool van de H&M.

9 likes

Mooie kleur @Geo :heart_eyes:

Ik woon inderdaad in een kleine stad in de Achterhoek, dus misschien is het daarom goedkoper.

1 like

Ik gebruik ook nooit topcoats (en basecoats).

1 like

Basecoat gebruik ik wel altijd! Dan verkleuren mijn nagels wat minder haha

1 like

Ik lak nooit tegen m’n nagelriemen aan, zit daarna minstens een half uur stoicijns niks te doen met m’n handen (dus serie kijken of zo terwijl ik m’n handen omhoog houd) en als ik knoei laat ik het gewoon zitten en dan krab ik het er na een paar uur af met evt warm water.

2 likes

Add images

10 likes