Nieuwe set! Kleur heet Black Cherry, merk weet ik niet meer.
Geen idee maar echt super mooie kleur! welk merk is dat?
Geen idee, was van de herfstcollectie. Ik kan het wel navragen.
Ik heb 2 dagen geleden deze lamp gekocht bij de Action. Er staat Medisana als merk op, maar op de lamp zelf staat SunOne. Medisana lijkt er weinig mee te maken te hebben verder. Het wattage staat er niet bij maar een rondje Google geeft aan dat deze lamp 48 watt is. Ik heb hem getest en mijn gel-nagellak zit al 2 dagen mooi. Hij is €11,95. De metalen onderplaat zit met magneetjes dus je kunt hem ook over je voet heen zetten bijvoorbeeld. Ik vind het een aanrader!
ik vind je nagelvorm zo mooi!
Welke gel nagellak heb je gebruikt?
Heel mooi!
Extended basecoat van Pink Gellak, (donker) kleurtje van PG, topcoat van Born Pretty Dit gebruik ik altijd op deze manier. Alleen de kleur wisselt dan natuurlijk, maar de kleur is altijd van PG.
Wat zijn jullie favoriete kleuren voor de herfst? Alleen rood en bordeaux gaat ook zo vervelen haha.
Oranje, leverkleur, bruin, taupe, donkerpaars, donkerblauw, donkergroen, okergeel (wel heeeel lastig om daar een mooie van te vinden)
Wow die laatste is zooo perfect voor herft!
Welke kleurtjes zijn dit allemaal?
Het zijn allemaal kleurtjes uit de normale lijn van KIKO!
Mn pinknagel heeft het gebouw verlaten helaas. Misschien dat ik die nog verleng want irriteer me eraan
Er zijn wel one step gellakjes. Daarbij heb je geen base- en topcoat nodig. Nadeel vind ik alleen wel dat in vergelijking met “gewone” gellak, de one step veel sneller loslaat. Ik gebruik die weleens op mijn tenen omdat het snel is en makkelijker afweekt, maar waar gewone gellak een eeuwigheid blijft zitten, blijft die one step met een beetje geluk slechts 2 weken ongeveer zitten. Daarna liggen de lagen lak los in mijn sokken maar dat kan natuurlijk ook aan het merk liggen hoor. Wil niet zeggen dat dit altijd het geval is
Edit - Het lijkt er trouwens ook op alsof ze een beetje in de nagelwal (zijkant van de huid naast je nagels) heeft gelakt of de lak erin is gedreven? Dat hoort dan weer eigenlijk niet. Zeker niet als je het in een salon hebt laten doen. Staat niet alleen een beetje slordig maar als dit telkens gebeurt kan het de kans op irritatie en zelfs allergie voor gel vergroten