Show je nagels

Deze sla ik even op voor volgende keer.’

28 likes

Kleine protestactie tegen de te hete zomer waar ik meer dan klaar mee ben :joy:

15 likes

Wow, mooie vorm en kleur :heart_eyes: ziet er heel classy uit zo

2 likes

Ik kan CorNail (omg op de naam) wel aanraden, bij Reitdiephaven! Beetje uit de route, maar niet de duur en ze hebben veel kleurtjes.

1 like

Lief van je!! Ik ben er stiekem ook wel trots op na jaren nagels te bijten :grin:

Mooi nude blij mee :smiling_face_with_three_hearts:

16 likes

Ik heb van de week op vakantie dit kleurtje van m’n nicht gepakt, ze heeft het ooit bij een random drogisterij gekocht in Frankrijk. Weten jullie toevallig een kleur/merk die hier op lijkt? Ik vind nude kleurtjes meestal iets te bruin ofzo beetje lastig uit te leggen haha en veel roze tinten dekken vaak niet goed

7 likes

Rimmel Soul Session, OPI Samoan Sand of Essie Spin the Bottle misschien?

Ik ben zelf op dat irritante punt beland dat ik mijn nagels te lang vind om praktisch te zijn, maar ik er geen afscheid van wil nemen… dramatisch!

10 likes

@anon69899736 thanks voor jullie tips! Ik ga ze morgen even opzoeken

Kleurtje heet Dream catcher, in het echt heel iets meer lila dan het nu lijkt

17 likes

Essie - Mint candy apple

15 likes

Glitters voor m’n pre-birthday birthday dinner

25 likes

Hebben jullie wel eens gehad dat je nagellak is gaan scheiden? De kleur op m’n kwastje had twee verschillende kleuren, zelfs nadat ik flink en lang had geschud.

Maar goed, het eindresultaat na 1 laag basecoat, 4 à 5 lagen kleur en 1 laag topcoat :sweat_smile:

22 likes

Waar is je planeetring van? :heart_eyes:

1 like

Ja dat heb ik vet vaak haha. Ik schud gewoon en dam in het weer goed

Die is van de My Jewellery!

1 like

Ik vind het echt moeilijk om een goede foto van mijn nagels te maken.

10 likes

Bij normale nagellak werkt dat inderdaad, maar was vergeten te vermelden dat het om gel nagellak gaat :sweat_smile:

1 like

Zit er al 2 weken op en nog niet zat!

15 likes