@crazyplantlady ik heb even gegoogled en ik denk dat het effect word veroorzaakt door CND Moonlight and roses! Romantique is ook mooi maar meer glans, en hier zitten echt paarse glitters in en in combinatie met verschillende soorten licht inval een metallic gloed.
Aw thanks voor het checken, ga er even naar kijken!
Dit is echt een heel mooi kleurtje maar zon hel om er netjes op te krijgen. Andere hand is mislukt doordat het sneller droogde dan ik het netjes kon aanbrengen dus is lelijke dekking en hobbelig
Hele mooie kleur! Is vaak zo met die lichte kleuren dat het lastig aanbrengen is, merk het zelfs met gellak dat ze echt extra goed moeten opletten of het goed gaat met aanbrengen
Ja flesje in de koelkast bewaren en goed schudden helpt wel iets maar het is ook gewoon geen fijn kwastje. Heb m nu maar op m’n tenen gedaan daar zit je wat minder dicht op en valt het minder op haha. Plus voeten lijken bruiner
Ik heb nu sinds een week acryl nagels maar nu moeten mijn teennagels bijgewerkt worden. Kan ik gewoon met nagellak remover zonder aceton die nagellak weghalen zonder dat m’n acryl nagels lelijk worden?
Deed ik wel altijd, maar wel een beetje voorzichtig dat het niet allemaal op mn acrylnagels kwam
jij hebt echt een mooie lengte, ook dat van je nagelbed!
Jaaa echt super mooi!
Nee was dat maar zo, heb acryl nagels
Ik moet echt even weer alles gaan lakken! Ik heb nog anderhalve maand de tijd voor ik aan mijn nieuwe baan begin waarin ik geen nagellak op mag
Ik heb een hologlitterweek, dus foto’s doen geen recht aan de schoonheid van deze lakjes maar toch:
Orly - Sparkling Garbage
FUN Lacquer - Red Velvet
In het echt 1000x mooier, glitteriger en holografischer😍
Gelukkig. Ik ga namelijk op vakantie en eigenlijk wilde ik ze nog eventjes vijlen en er doorzichtige lak opdoen maar heb er geen zin meer in. Moet nog buiten dat te veel doen. Dus mijn tenen wel en voeten en handen even niet als compromis!
Heel mooi, kan je die bovenste makkelijk ergens kopen? Ik heb even op Google gezocht maar las dat 'ie uit productie genomen is ?
Ik heb hem al een paar jaar
Bij prettypolish hebben ze heel veel mooie soortgelijke lakjes, maar die webshop stopt dus daar zullen ze niet zo veel meer hebben.
Ik zie dat ik hem in 2013 bij makeupspot heb gekocht, maar daar hebben ze nauwelijks Orly meer. Het is bijna nergens meer te krijgen. Zo jammer, vind het fijne lakjes.