Show je nagels

4 likes

Pixi - Fluoro Flamingo
In het echt dus wat feller en wat minder koel.

11 likes

Hoe krijg je dit zo mooi gelakt?

Kleur heet fur green

4 likes

Iemand tips voor een goede (en niet al te dure) salon voor acryl in Haarlem of Amsterdam oost?

Echt heeel mooi!

1 like

Na mijn woede aanval van gister dat m’n nagels niet fatsoenlijk eruit zagen omdat ik ze niet kon lakken. Heb ik er maar werk van gemaakt en nagels laten zetten. Alleen de kleur is iets lichter dan ik had verwacht. Ik wilde een nude roze kleur en deze leek dat wel op het wieltje. Nu lijk ik wel echt een meisje meisje. :raised_hands:t2::raised_hands:t2::dancer:

5 likes

21 likes

Omg dummy’s!! nu echt zin in.

1 like

Ik vind het wel een mooi kleurtje hoor! Net te apart voor een meisje meisje :wink:

2 likes

Er zitten echt hele mooie paarsegotters in, maar naar de zoveelste foto poging modernisering toegeven dat die niet vast te leggen vallen… :unamused:

16 likes

Ik zie de paarse glitters wel, vooral als je een paar keer op de afbeelding klikt (dus inzoomt) zijn ze heel duidelijk. Mooi!

1 like

Nieuw lakje van Manhattan. Weet alleen niet of ik het nou echt mooi vind. Best fel/helder rood voor mijn doen!

9 likes

Welke lak is dit?? Prachtig!!!

Ik vind het een heel vrolijke, zomerse kleur!

1 like

Oooh love it! Laten doen of zelf gedaan? (zo ja dat laatste: welk lakje is dit?)

1 like

Laten doen. Is een heel lichtroze/beige gellak met daarover dus die metallic glitter gellak sorry!

Lief dankje! Heb net even gekeken, Fame Fatal van Essence!

1 like

6 likes

Lemony flutter van Lush