Show je nagels

Still going strong
(hoewel de nagellak in het echt lelijker is, want het werd maar niet droog en na het slapen kwamen er van die afdrukken van m’n deken op :mad:)

36 likes

Als je door jouw foto’s in dit topic gaat zie je echt hoe veel ze gegroeid zijn, zo satisfying

3 likes

Zo irritant is dat hé! Dan lijken je nagels droog en als je wakker wordt heb je allemaal van die krasjes :sob:

1 like

Ik heb dat echt nooit meer sinds ik Insta-Dri van Sally Hansen gebruik.

1 like

Welk lakje is dit?

Essie couture curator, van die gel serie. Heb er wel 3 lagen op zitten en had eigenlijk misschien een 4e gemoeten, want het schijnt nog wel een beetje door

1 like

27 likes

29 likes

16 likes

Hoe heet de basiskleur van je middel- en wijsvinger? Heel mooi!

Ik heb deze naar aanleiding van jouw post ook gekocht! Wat een prachtige kleur :heart_eyes: Ik ben echt telkens naar m’n nagels aan het kijken, zo mooi vind ik hem, haha. En dat terwijl ik eigenlijk helemaal niet zo van glitter/holografisch houd.

2 likes

Thanks! Het is een gellak van Born Pretty, als je op Aliexpress zoekt naar jelly dan is het de witte variant.

1 like

Draag de laatste tijd alleen maar Holo Taco - vind alle lakjes super fijn!

15 likes

Mooi! Deze staat nu ook op mijn lijstje.

1 like

Hier ook Holo Taco op en fan! :heart:

Lekkere foto in de trein met m’n scheve pink hehe.

20 likes

Ik wil binnenkort voor het eerst gelnagellak bestellen via Aliexpress, hebben jullie nog aanraders?

Mooi!:heart_eyes: waar kopen jullie die holo taco nagellak?

Hoe zorgen jullie ervoor dat je nagellak goed blijft zitten? Bij mij wordt het altijd zo snel lelijk D: Welke base en topcoat zouden jullie aanraden?

Op de site van Holo Taco zelf, is nergens anders te krijgen :blush:

1 like

Ik zweer al jaren bij INM Out the Door topcoat! Sealt goed, geeft een mooie glans en laat je nagellak lang mooi zitten. Ik koop altijd een grote fles van 73ml via eBay, want ben nogal een grootverbruiker.