Show je nagels

Basecoat van Essie, topcoat Insta-Dri van Sally Hansen

Thnx! Jammer genoeg zijn alle kleuren uitverkocht, hoop dat ze weer op voorraad komen :blush:

Als basis de rubberbase van Canni en als topcoat Venalisa Tempered Top Coat. Vind zelf de kleurtjes van Canni en Gdcoco erg fijn!

1 like

Grijs met een heel subtiel glittertje (Essie cashmere bathrobe)

28 likes

Kortgewiekt en mijn nieuwe holo lakje getest. Ben verliefd :star_struck:.

20 likes

Wouw, welk lakje is dit?

1 like

Van Aliexpress! Het merk is Lulaa

1 like

En een roze holo variant :cd:

18 likes

Essie - Stylenomics
Lijkt zwart maar is heel donker groen.

18 likes

Jaaaa ik heb ze net binnen. Maar mijn huidige lak zit er nog te mooi op, dus van de week testen!

Dit is nu. Wel holo natuurlijk.

19 likes

Verbouwen :+1:t3:

4 likes

Jaa love it! Nee is allebei 3 dunne laagjes zonder basislaag. Wil bij die “zwarte” holo nog wel proberen om een zwarte lak onder te doen om ‘m iets zwarter te krijgen, want die is nu meer grijzig.

1 like

Is dit gewone lak of gellak?

Gewone lak! En blijft bewonderingswaardig goed zitten, ook na een afwas en douchen.

En het eraf halen? Dat is altijd zo’n ellende met glitter!

1 like

Ook dat ging eigenlijk heel soepel, alsof het niet echt glitter was. Er bleven ook geen glittertjes hangen in mn cuticles (wat is dat in het nls ook alweer hahaha). Ga er zeker nog een paar kleurtjes van bijbestellen.

Weten jullie nog lakjes die je nagels echt sterker maken? Heb acrylnagels eraf gehaald en ze zijn nu echt een slap beschadigd zooitje.

Klinkt goed! Heb je een linkje?

Ja ik vond deze heel fijn nadat m’n nagels heel droog waren en telkens inscheurden/afbladderden. Dat is wat anders dan heel slap, maar wie weet werkt het voor jou ook: essie treat, love & colour.

https://www.bol.com/nl/p/essie-treat-love-color-verzorgende-nagellak-03-sheers-to-you/9200000087713785/?s2a=#productTitle

1 like

€ 1,35 | LULAA Verdwijnen Polish Shine 6 ml Hoge Ingrediënten Holografische Nagellak Super Glans Holo Nail Art In Het Donker
https://s.click.aliexpress.com/e/5aRqUzyU

1 like