Juist hartstikke mooi dit! Ik zie het ook veel op insta voorbijkomen onder de naam skittle nails haha, echt een leuke trend. Ik wil volgende week ook zoiets gaan proberen.
Ik heb het zelf gedaan met gelnagellak en een oogschaduwkwastje.
@crazyplantlady het zijn stickertjes van Aliexpress!
Oohh je hebt het zelf gedaan, leuk! Ik ga ook eens zoeken. Doe je dan eerst de base coat en kleur, dan de stickertjes en dan nog een laag topcoat erover? Voel je die stickertjes dan nog of valt dat mee?
Holy shit, je snapt dat ik dit nu ook wil natuurlijk. Heb je een linkje of tips voor welke shops je ze koopt bij ali?
Hebben jullie trouwens nog tips voor gellak van ali? Had er nu een paar van GDCOCO maar vind die allemaal best wel dik en moeilijk te gebruiken (in vergelijking met de sensationail lakjes).
Lakjes van Elite99 zijn top!
Ik vind die van Elite99 nog wel veel uitlopen, daar moet ik echt nog even mee oefenen! Met sensationail kan ik heel strak lakken, maar dat lukte met Elite nog niet helaas.
Heeft er iemand toevallig ervaring met Pink Gellac?
Ja, ik vind dat over het algemeen fijne lak. Niet heel dik, maar ook niet zo dun dat het van je nagel af loopt. Je kunt daar echt prima mee lakken.
Wel bij veel kleuren dat je 2 laagjes moet doen on het echt mooi dekkend te krijgen. Dat vind ik soms wel irritant, want je bent met zo’n lamp sowieso al best een tijdje bezig.
Dat klinkt wel fijn inderdaad! Ik doe meestal al 2 laagjes, dus dat vind ik geen probleem. Je moet er inderdaad even voor gaan zitten met een lamp, maar het resultaat is zo mooi. Dat heb ik er dan wel voor over!
Ik vind het ook fijne lakjes, maar zoals gezegd, vaak hebben ze wel meerdere laagjes nodig. Soms 2, maar ik heb ook kleuren waar ik na 3 of 4 laagjes pas tevreden ben. Ze blijven bij mij wel echt super goed zitten.
Nu de zomer voorbij is heb ik eindelijk de felle koraalrode kleur die ik zocht gevonden
Smeer het er net op en ken het merk niet dus ben benieuwd hoe het zich houdt. Dit is 1 laagje en op m’n pink lijkt ie ook meteen dekkend. Heb de rest van m’n nagels nog niet gedaan want ik ben lui
(en ja helaas zijn m’n lange nagels weg haha, hoewel dit alweer een stuk langer is dan het was toen ik ze knipte)
Ik doe eerst basecoat, dan tot halverwege de nagel een nudekleur en dan de bovenkant blauw. Dan met een platte oogschaduwkwast een beetje blenden zodat er een overloop komt. Dit heb ik 2 keer gedaan. hierna de stickers erop en dan 2 lagen topcoat. De stickertjes voel ik amper! Het is wel een ding om ze goed in te sealen anders voel je ze en gaat de gellak eraf.
@Blush: ik gebruik meestal Canni of Venalisa en dat koop ik gewoon bij de officiele aliexpress winkels! En de stickertjes of bijv waterdecals zoek ik op en bestel ik willekeurig. Om heel eerlijk te zijn heb ik niet echt een standaard shop waar ik het koop.
Orly is mijn lievelings!
Mooie kleur
Nagellak is met een lamp wel wat meer werk. Maar het is wel direct droog. Met gewone nagellak zit ik vaak langer te wachten tot het droog is.
Verhaal over nagels
Ik wilde al heel lang acryl nagels oid laten zetten maar vond dat altijd toch wel te prijzig voor iets wat ik wil proberen en onhandig met daarna af te halen etc. Nu heb ik zelf nep nagels gekocht bij de Normal en opgeplakt en met gellak eroverheen gegaan en ze zitten super goed! Heb ze dinsdag opgeplakt en zitten er vandaag nog goed op en geen een is er afgevallen. Vind ze zelf persoonlijk wel iets te lang maar je kan ze ook knippen en vijlen. Echt een aanrader voor iemand die ook eens lange nagels wilt proberen haha.