Heeft iemand tips om de tijd tussen 2 afspraken bij het nagelsalon te overbruggen? Mn nagels waren te sterk uitgegroeid om ze er op te laten maar ik moest nog 2 weken wachten om terug te gaan. Mijn stress uit zich vnl in pulken aan mn nagels dus nu blijft er niets meer over van mn eindelijk gegroeide nagels ook degene waar ik niet aan pulkte zien er slecht uit omdat ze zo slap en buigzaam waren dat ze erg snel scheurden als ik ergens tegen botste oid
Gewone nagellak erover doen helpt enkel als ik max 1 week moet wachten omdat ik me dan nog kan inhouden
Ik heb dit in Maarssen laten doen. Binnen bij bisonspoor!
De vorm en die kleur . Ik ga ook terug naar lange nagels
Ehm, iets met David geloof ik Je hebt er binnen één zitten maar ook één buiten het winkelcentrum, maar dat is hem in ieder geval niet! En het opzetten bij de één en afhalen bij de ander kan prima, heb ik ook wel eens gedaan.
Waar woon je in de buurt?? Ik kan mooi gellak bij je opdoen?
Ik laat ze ook in Maarssen doen, maar dan buiten bij monkeytown!
Op laten vullen. Die buiten (naast monkeytown) ben in idd ook paar keer geweest, ook een prima zaak. Qua prijs scheelt het niks geloof ik.
In BE, regio Antwerpen!
Morgen heb ik gelukkig m’n volgende afspraak maar schaam me zelfs een beetje over hoe mn handen er nu uitzien haha hopelijk kan ik het volgende keer langer volhouden maar weet alleen nog niet hoe! (Zou afspraken dichter op elkaar kunnen inplannen maar zij heeft dr sluitingsdag op mijn vrije dag en sluit meestal al wanneer ik nog op school/werk zit…)
Ik zag op insta reclame langs komen voor Dutch gelpolish. Kennen jullie dat merk? Ze zijn net wat goedkoper dan pink gellac en ze hebben best veel kleuren!
Heb je het over gellak of gel nagels? Voor dat laatste is er @monainails op Instagram, die zet heel mooie nagels. Doet je huidige styliste geen afspraken ‘s avonds? Dan kan je na werk altijd een vast moment inplannen. Ik heb bvb maandag om de drie weken een afspraak om half 7.
Nee, zij stopt om 18u terwijl ik elke dag les heb tot 18u en zaterdag voormiddagen zitten vaak al vol met mensen die elke 3 weken vast komen.
Omg is dit alleen gelnagellak? Nice! Heb je het zelf gedaan? Echt mooi deze kleur.
Ik vond deze trend van de laatste tijd al zo leuk en toen postte @SpeedOfSound laatst een foto van haar nagels en toen wilde ik het ook proberen.
En een andere styliste die later nog doet. Vind dat raar om 18uur stoppen, betekent dat je klanten verlof moeten nemen om hun nagels te doen.
Aaah thanks! Ja is alleen gellak. Het is een doorzichtig roze lakje van sensationail en een glitterlakje van GDCOCO van ali