Show je nagels

Heerlijke kleur!!

1 like

Wel prijzig. Je kan ook even kijken bij thuis salonnetjes, die zijn vaak iets goedkoper.
Dan moet je wel beter opletten dat ze diploma’s hebben en hygiënisch werken.
Ik betaal 22,50 voor verwijderen oude gellak en aanbrengen nieuwe.

Oh helemaal goed hoor! Ik ben voorlopig nog niet verhuisd / uitgeshopt voor m’n huis :wink:

1 like

Drie weken, mijn nagels groeien ook aan een sneltempo. Bij vier is het echt veel te lelijk.

1 like

Ik zit bij een thuissalon :pensive: @Nidorina ja het is echt bizar hoe snel dat gaat he

Dit is trouwens 2,5 week

1 like

Sweater weather van Essie weer opgedaan. Ik vind deze zo geweldig :heart:

17 likes

Ja is waarschijnlijk wel zo, maar hier in Zeeland zijn niet zoveel salonnetjes en ik ben dolblij dat iemand het uberhaupt aandurft met mijn nagels! Als ik terug in Brabant ben moet ik uiteraard op zoek naar een andere salon, dus als je aanraders hebt!

Ik hoorde dat nailsbyrosa heel goed is, maar zij vraagt 50 euro!!! Welke in Breda is goed?

Vind hem alleen verschrikkelijk om af te halen! Mijn hele vingertoppen zagen groen.

Daarom meteen weer gelakt, maar ik vind deze helemaal niet mooi:

Echt zo’n jaren 90 tienerlakje. Dacht dat het een dekkende donkerdere blauw was. Is een kleurtje van Ciaté

9 likes

Waar ongeveer in Zeeland? Ik heb ander nog wel een tip op de grens van Zeeland/Brabant.

@Luzarl Ik zou het vooral mooier vinden als de lak niet de hele nagel bedekte. Dus links en rechts wat blote nagel zeg maar. Dan lijken de nagels ook langer.

2 likes

Lief!! Maar ik verhuis over een maandje weer naar Brabant, dus ik ga nog één keer naar mijn salon in Zeeland!

@Nidorina ik vind 50 dus echt heeel duur en al helemaal als het dan maar drie weken goed blijft :flushed: dan liever iets lelijker en minder duur

Welke andere bedoelde je dan in Breda? Ik ben namelijk nog op zoek

Life is beauty is ook goed! Toen ik nog in Breda woonde ging ik daar altijd heen.

1 like

Ik ga zondag weer voor m’n nagels en weet echt niet wat ik wil… struggles.

Dacht ik ook aan. Bordeaux ofzo of donker paars. Ben alleen bang dat ik snel uitgekeken ben op 1 kleur. Ga ook naar een nieuwe styliste toe en weet niet wat ze allemaal wel en niet kan doen.
Vind marmer nagels ook tof!

Dit blijft altijd zo lastig! Maar marble kunnen ze volgens mij allemaal wel hoor, leuk! En skittle nagels in herfstige/donkerdere tintjes :heart:

1 like

ik PM je vanmiddag hierover, goed? :slight_smile:

1 like

Ik wil stoppen met acryl, dus ik heb zelf alles korter gemaakt, bijgevijld en een lakje erover heen gedaan. Hopen dat het nu goed uit kan groeien. Bij mijn duim is de acryl er al af.

14 likes