Deze trend is toch echt al meer dan 10 jaar oud?
Nog steeds leuk hoor, maar niets nieuws.
Net zoals scruncies en chokers en platformschoenen komt alles wel een keer terug
Maar die hadden wel in de 90s moeten blijven!
Wow zo lang al? Wist ik niet eens hahaha. Was ook altijd een enorme nagelbijter, dus dingen met nagels gingen altijd aan me voorbij.
Ik draag inmiddels al 2 jaar acrylnagels omdat ik een nagelbijter ben, en mijn nagels zo dun als papier zijn. Eigenlijk ben ik wel klaar met de maandelijkse kosten hier van en ik zou het leuk vinden om zelf mijn nagels te doen.
Zou gel nagellak een optie zijn voor zulke dunne, beschadigde nagels? Of is zo’n laagje niet hard genoeg en breekt het alsnog af?
Bij mij zijn de laagjes hard genoeg. Maar heb van mezelf ook goede nagels.
Allemaal stickers & decals besteld, nu nog effe wachten tot alles binnen is. @Popsicle Thanks voor de inspiratie en tip!
Ik heb m’n nagels laatst perongeluk veel te dun gemaakt en dat deed gewoon pijn toen ze kaal waren. Een laagje g beschermt het goed genoeg hoor! Vind dunne nagels wel mooi onder gellak. Zonder gellak zijn m’n nagels echt vliesjes hahaha geen gezicht.
Hier nog steeds een (uitgroeiende) asphalt. Heb op 1 vinger glitters gedaan ipv de kleur.
Heb gister wel m’n nagelriemen gedaan op z’n Russisch maar vond de lak er nog mooi opzitten.
Is die vandaag ineens gechipt

Ik heb ook gelnagels voor het nagelbijten. Heeft bij mij echt geholpen, heb ze wel een stuk korter dan ik had met acryl. Laat het wel doen bij een salonnetje, maar dit is wel een stuk goedkoper dan acryl. Betaal nu incl. verwijderen vorige lak €22,50.
Dit is na bijna 3 weken:
Zou het eerst wel een paar keer zo proberen voordat je zelf een set aanschaft.
Ik had zo goed als geen nagels en heb echt een jaar lang heel veel gelezen en onderzoek gedaan en salons bezocht en uiteindelijk op gel uitgekomen. Ik zal ff een voor en na foto zoeken.
Eigen nagels + eerste keer gel
Nu (moet mn nagelriemen ff doen)
Skittle mani met mijn meest herfstige kleuren

Cream Saffron van H&M, playing koi van Essie, honey honey van Essence, October russet van H&M en with the band van Essie.
Hij is in het echt ook wel geler/lichter.
Maar als je een roze ondertoon hebt kan dat wel een beetje vloeken ja. Zo jammer, want het is zo’n mooie kleur!
Etos!