Gisteravond gellak gekregen. Ik open EEN bakje, duimnagel blanco
am I just not meant to have nice looking nails
am I just not meant to have nice looking nails
Bedoel je gellak gekregen als in een manicure waar je voor betaald hebt? Want dan zou ik gewoon teruggaan en vragen of ze de duim opnieuw doet! Mijn mevrouw doet dat gratis als er zo snel iets mee gebeurt, ook al is het maar een chip.
Intussen zelf heftig beïnvloed door jullie Skittlemania😏
De pink is trouwens niet wit, maar lichtroze. Lijkt een beetje gek op de foto🤔
Ja m’n nichtje heeft het gedaan, ga morgen terug :p. Ik maakte een bakje met curry pasta open, dat eet ik dus de komende 2 weken niet meer 
Hou zo van deze kleur. Draag echt nog maar 3 kleuren de laatste tijd waar deze er een van is 
Wel al dag 5 dus sorry
Ik wil jou even bedanken, ik heb mijn nagels nu ook zo gedaan. Gewone basecoat, 2 lagen kleur gewone nagellak, gel basecoat en gel topcoat. En dit waren mijn nagels na ruim 1,5 week.
Nieuw hier!
Ik dacht introduceer mezelf met mijn nagels haha. Leuk om hier al die kleurencombinaties te zien, brengt mij meteen op ideeën!
Mooooi welke is het?
Though Tuesday van de Hema!
Heeeeeeeel leuk!
Je moet de lak erheen duwen, en niet met je kwast. Dus je hebt een druppel nagellak aan je kwastje, die komt op de nagelplaat, dan leg je je kwastje behoorlijk plat terwijl de nagellak naar de randjes duwt.
Ik kan inmiddels lakken zowat tot onder m’n nagelriemen zonder de huid er om heen te raken. Goed licht helpt ook heel erg!!
Wauw
Welk lakje is dit?

Heel tof! Zelf gemaakt of laten doen?