Show je nagels

Ik ga mijn pinkgellac lamp en wat lakjes verkopen, ik gebruik het niet. Mocht je interesse hebben!

Ik gebruik zelf de lamp van essence. Geen ervaring met anderen. Op aliexpress staan ook lampen.

Ik vond de lak van sensationail echt heel rot. Kreeg het gewoon niet dekkend. De top/bade vond ik wel prima maar duur voor zo’n klein flesje. Ben toen overgestapt naar pink en die vind ik wel heel fijn!

Ik heb het ook over de lamp.

De nagellak is verschrikkelijk.

Om de hoeveel weken laten jullie je nagels doen? Maandag zit mijn huidige gel er drie weken op en het is nu al enorm uitgegroeid, maar ik vind het eigenlijk echt te duur om elke drie weken te gaan

Ik heb zelf acryl maar mijn nagels groeien echt absurd hard. Eigenlijk zou ik uiterlijk om de twee weken wel kunnen laten opvullen maar dat vind ik niet te doen. Dus ik hou mijn nagels zelf bij in de tussentijd (soms doe ik er zelf gellak overheen en soms een gewoon nagellakje zodat je de uitgroei niet ziet) en ga gemiddeld één keer per maand om te laten opvullen… Dus je zou ook over je gellak heen kunnen lakken. Dan hou je wel de stevigheid van de gel die er op zit maar zie je de uitgroei niet zo erg.

Nee ik heb een andere lamp. Action heeft vaak een uv lamp voor 11 euro. Je moet dan wel 2 minuten onder de lamp ipv 30 seconden (geloof ik?) onder een led lamp.

Iedere 3 weken, anders word het bij mij lelijk en breekt het sneller af.

Edit: Je moet even opletten want met gellak verschilt de prijs heel erg. Sommige rekenen bijna hetzelfde als opvullen van acryl (meestal 30-40 euro) en andere rekenen 20-25.

18 likes

Ik betaal nu 34

1 like

Heerlijke kleur!!

1 like

Wel prijzig. Je kan ook even kijken bij thuis salonnetjes, die zijn vaak iets goedkoper.
Dan moet je wel beter opletten dat ze diploma’s hebben en hygiënisch werken.
Ik betaal 22,50 voor verwijderen oude gellak en aanbrengen nieuwe.

Oh helemaal goed hoor! Ik ben voorlopig nog niet verhuisd / uitgeshopt voor m’n huis :wink:

1 like

Drie weken, mijn nagels groeien ook aan een sneltempo. Bij vier is het echt veel te lelijk.

1 like

Ik zit bij een thuissalon :pensive: @Nidorina ja het is echt bizar hoe snel dat gaat he

Dit is trouwens 2,5 week

1 like

Sweater weather van Essie weer opgedaan. Ik vind deze zo geweldig :heart:

17 likes

Ja is waarschijnlijk wel zo, maar hier in Zeeland zijn niet zoveel salonnetjes en ik ben dolblij dat iemand het uberhaupt aandurft met mijn nagels! Als ik terug in Brabant ben moet ik uiteraard op zoek naar een andere salon, dus als je aanraders hebt!

Ik hoorde dat nailsbyrosa heel goed is, maar zij vraagt 50 euro!!! Welke in Breda is goed?

Vind hem alleen verschrikkelijk om af te halen! Mijn hele vingertoppen zagen groen.

Daarom meteen weer gelakt, maar ik vind deze helemaal niet mooi:

Echt zo’n jaren 90 tienerlakje. Dacht dat het een dekkende donkerdere blauw was. Is een kleurtje van Ciaté

9 likes