Show je nagels

Waar ongeveer in Zeeland? Ik heb ander nog wel een tip op de grens van Zeeland/Brabant.

@Luzarl Ik zou het vooral mooier vinden als de lak niet de hele nagel bedekte. Dus links en rechts wat blote nagel zeg maar. Dan lijken de nagels ook langer.

2 likes

Lief!! Maar ik verhuis over een maandje weer naar Brabant, dus ik ga nog één keer naar mijn salon in Zeeland!

@Nidorina ik vind 50 dus echt heeel duur en al helemaal als het dan maar drie weken goed blijft :flushed: dan liever iets lelijker en minder duur

Welke andere bedoelde je dan in Breda? Ik ben namelijk nog op zoek

Life is beauty is ook goed! Toen ik nog in Breda woonde ging ik daar altijd heen.

1 like

Ik ga zondag weer voor m’n nagels en weet echt niet wat ik wil… struggles.

Dacht ik ook aan. Bordeaux ofzo of donker paars. Ben alleen bang dat ik snel uitgekeken ben op 1 kleur. Ga ook naar een nieuwe styliste toe en weet niet wat ze allemaal wel en niet kan doen.
Vind marmer nagels ook tof!

Dit blijft altijd zo lastig! Maar marble kunnen ze volgens mij allemaal wel hoor, leuk! En skittle nagels in herfstige/donkerdere tintjes :heart:

1 like

ik PM je vanmiddag hierover, goed? :slight_smile:

1 like

Ik wil stoppen met acryl, dus ik heb zelf alles korter gemaakt, bijgevijld en een lakje erover heen gedaan. Hopen dat het nu goed uit kan groeien. Bij mijn duim is de acryl er al af.

14 likes

Mooie kleur!! Heb hem zelf toevallig gister net gekocht!

1 like

Nou ik heb mijn holo lakjes binnen. Ben nog niet helemaal overtuigd! Heb ook niet heel netjes kunnen lakken door het kwastje, maar bij jullie ziet het er een stuk toffer uit :see_no_evil:! Ik zie het effect alleen als ik mn nagels vol onder een lamp hou, is dat normaal?

Edit: foto in licht

9 likes

Wauuuuw

1 like

Misschien dat een topcoat helpt? (Of heb je dat al?)

Holo zie je vooral in de zon of onder halogeen lampen, of je telefoon flits!

Ik blijf het moeilijk vinden om netjes te lakken :slightly_frowning_face:

12 likes

Cnd clay canyon + een nagelsticker van aliexpres op de middelvingers

M’n handen lijken lelijk en rimpelig
Maar dat zijn ze opzich niet
Of wel
Maar het valt in het echt niet op

12 likes

14 likes

Soms vind ik kort ook even prettig. Alleen doorzichtige gellak.

16 likes

Is dit Holo Taco?
Vind het holo-effect wel heel flauw idd.