Thanks! Ik heb ze laten doen, ik heb zelf al moeite met m’n nagels mooi in 1 kleur te lakken!
Heb je een linkje van deze?
€ 2,31 41% Off | New Free Shipping Nail Art Design Manicure Venalisa 60Color 7.5Ml Soak Off Enamel Gel Polish UV Gel Nail Polish Lacquer Varnish
https://s.click.aliexpress.com/e/YBtYJvEer
En dan 914 white en 911 black
Vet!!!
Nagels gelakt, heb als accentkleur North Sea Blue van Hema gebruikt, en op de rest van mn nagels Northern Lights van Hema.
Had vandaag getuinierd en m’n nagellak was helemaal verwoest. Dus ik had het eraf gekrabd maar toen waren m’n nagels eronder al helemaal niet om aan te zien met helemaal met zwarte randen etc. Had eigenlijk echt geen zin om m’n nagels te doen maar het was echt té lelijk. Dus net maar ff snel deze kleur erop gedaan. Had echt geen zin dus heb geen manicure gedaan alleen gelakt dus het zit totaal niet netjes aan de randjes en er zijn ook nog velletjes.
Weer niet wat ik van de kleur vind maar wil echt naar bed nu. Misschien doe ik er morgen nog wat glitters bij
Nah het lakken opzich misschien wel maar heb nog overal velletjes enzo
Helemaal vergeten te reageren, sorry!
Maar het potje heeft dus geen nummer, naam of überhaupt een sticker. Helaas
Ahhh jammer! Maar bedankt voor het kijken:)
Hopelijk gaat de jouwe nog even mee
En bedankt voor de oorwurm, OPI
Goed gelukt!
Ik geloof dat ik toch ook echt eens een skittle mani moet proberen. Ben in staat om door deze van @Rozevarken mijn gellak eraf te halen nu!
Je schoenen matchen met mn nagel