Mooooi welke is het?
Though Tuesday van de Hema!
Heeeeeeeel leuk!
Je moet de lak erheen duwen, en niet met je kwast. Dus je hebt een druppel nagellak aan je kwastje, die komt op de nagelplaat, dan leg je je kwastje behoorlijk plat terwijl de nagellak naar de randjes duwt.
Ik kan inmiddels lakken zowat tot onder m’n nagelriemen zonder de huid er om heen te raken. Goed licht helpt ook heel erg!!
Wauw Welk lakje is dit?
Heel tof! Zelf gemaakt of laten doen?
Welke merken gebruik je dan voor base en topcoat? En zoveel lagen wauw, hoelang droogt dit??
Heb je een linkje??
Aaah dankje! Ik ga gelijk bestellen.
Poets jij die in in een no wipe gel top coat? Of op de plakkerige laag van de gekleurde gel?
Ja wilde ik ook vragen!
Heb je trouwens op die boomerang er nog een kleur gellak onder of is dit puur de glitter op zich? (En heb jij de roze of een beetje die champagne kleur van dat linkje?)
Thanks!
Oke good to know! Dan ga ik die nu meteen bestellen haha!
Oeh nice! Ik heb nu 02 en 06 besteld, ben heel benieuwd! Met wat voor kwastje/penseel breng jij het poeder trouwens aan?
Oh man ik blijf maar doorklikken op Ali haha, heb deze nu ook nog besteld:
Van die gouden flakes. Zo vet op een zwart lakje voor de feestdagen! Hoop dat alles snel binnen is want heb nu helemaal zin om mijn nagels te doen
Ah dus toch. Ik las overal dat het op een no wipe moest maar dan pakt het bij mij niet. Lukt alleen met chrome.
Ik ga morgen eens even experimenteren. Heb laatst 3 holo poeders besteld die ik nog moet testen