Show je nagels

Heb voor de eerste keer gellak op, met een setje van sensationails

29 likes

image
Gel lak van pinkgellac binnen gekregen, ben zo blij met deze neutrale kleur

12 likes

Stanly mesje of pedicure mesje/scalpel … gewoon scherp afsnijden

Ik heb net de nieuwe Mascha planner binnen (ja biecht🙋🏽‍♀️) en ik begrijp nu waarom de kleuren van die planner mij aanspreken…

29 likes

Vorige x had ik gellak laten doen, nu gewone lak zelf gedaan. Ik moet nog ff oefenen :sweat_smile: kleur is russian navy van opi, dus niet zwart

9 likes

Haha toevallig! Wat is je eerste indruk van de planner? Ik zit te twijfelen om hem te kopen namelijk.

Heb je er al eerder eentje van Mascha gehad? Deze is namelijk gewoon precies hetzelfde ingedeeld als alle andere. Vind hem fijn werken. Voor mij genoeg ruimte om te schrijven per dag en nog een rijtje voor notities extra.

Nee nog niet… Bedankt, ik denk dat ik hem gewoon maar ga bestellen.

1 like

Nagels gelakt! De kleuren die ik gebruikt heb zijn Essence - we go together en als accentkleur Catrice - Do it, with lavender.

5 likes

Weer een nieuw kleurtje

13 likes

Snel 1 laagje, maar vind het wel mooi zo

12 likes

Glow with the Flow, Essie

13 likes

3 verschillende lakjes over elkaar. In het echt glittert het meer :pensive:

afbeelding

13 likes

Essie take a bow, 1 laag. Ga het binnenkort ook eens proberen met een laagje wit eronder

8 likes

Voor het eerst zelf gellak gezet met lamp van aliexpress :ok_hand:t2: Zeker nog niet perfect, maar ik ben tevreden.

9 likes

(mn handen zijn koud, daarom is mn hand zo rood)

Het lakje is hema, cool coffee

5 likes

Echt gezellig

11 likes

Oeh dit lijkt heel erg op een kleur van Catrice die ik ooit had en waar ik heel blij mee was, maar die uitgedroogd raakte en toen uit assortiment bleek. Ik ga even naar de Hema binnenkort :smile:
Is deze in 1x dekkend of heb je meer laagjes gedaan?

Ik heb twee laagjes gebruikt! Met 1 laagje is ie nog wat sheer, maar met 2 wel perfect dekkend.

1 like

Mooooi. Wat voor lakje is het?

1 like