Show je nagels

afbeelding

28 likes

Leuk!!

Ik teken lijntjes, hartjes, driehoekjes etc meestal uit de losse pols. Als je gel gebruikt, kan je altijd makkelijk wegvegen en opnieuw proberen.

1 like

Aruba Blue van Essie

24 likes

Oke geen nagels maar… nagellak weg en nu plek vrij voor gellak :heart_eyes:

21 likes

Acryl met kleine verlenging.

28 likes

Mooooooooi.

1 like

Ik heb ook Elite99 gellak, maar die wordt niet goed hard bij mij onder de lamp (Pink Gellac LED lamp). Welke base en topcoat gebruiken jullie erbij?

afbeelding

1 like

Ik gebruik ze van elite zelf.
Ik gebruik de lamp van escence van lang geleden.

Hoe lang doen je je nagels er onder? Ik 1 minuut, maar weet de sterkte van mijn lamp niet.

1 like

Ja, ik deed het dan ook één minuut, met de base en topcoat van Pink Gellac. Het werd wel droog dan, maar het bleef zacht. Als ik mijn nagel er haaks op zette, kwam er een randje in zeg maar. Maar ik ga het nog een kans geven en bestel de base en topcoat van hem dan haha.

Elite99, GDCOCO, Venalisa, UrSugar, Rosalind en Canni zijn allemaal heel fijn en blijven goed zitten. Zijn bovendien ook allemaal veilig om te gebruiken want die hebben een Europees keurmerk in tegenstelling tot vele andere merken van Ali.

Oh en de tempered topcoat van Venalisa is trouwens ook een dikke aanrader. Krast niet zo snel, blijft tot dat je het eraf haalt goed glimmen en laat bij mij de gellak zelfs tot +4 weken zitten zonder schade terwijl ik echt niet zuinig ben met mijn nagels. Er zitten soms wel wat krasjes in omdat ik heb geklust en er met schuurpapier langs ben gekomen, maar chips heb ik nooit

2 likes

Ik heb daar bij elite99 geen last van.
Wel echt dun lakken, dat helpt bij mij.

2 likes

Heb je dit bij alle kleuren of alleen bij donkere of felle kleuren kleuren/kleuren die heel goed dekken?

Nee hoor ik kijk ook gewoon bij welke goedkoper is. Zolang het merk maar klopt. Het komt trouwens vaak ook van dezelfde shop. Ik heb regelmatig dat ik bijvoorbeeld op dezelfde dag een paar kleuren van Venalisa bestel bij de ene verkoper en nog wat andere bij een ander omdat die dan goedkoper zijn bij diegene en dat komt vaak dan in één pakketje.

1 like

Nude pink en sparkling nude van Pink Gellac!

10 likes

Ik vind wel van wel! Als ik dalijk m’n nagels heb gedaan, plaats ik wel even een foto

1 like

Ik heb het bij twee nude roze tinten, maar misschien is het ook wel dat ik 'm te dik lak. Ze zijn ook wel iets stroperig.

Hm bij donkere of erg gepigmenteerde kleuren kan het wel voor komen dat je langer in de lamp moet omdat ze wat minder snel uitharden door de hoge kleurpigmenten. Maar bij nude kleuren komt dat eigenlijk minder snel voor. Misschien inderdaad toch te dik of je lamp is toch niet sterk genoeg. Weet niet hoeveel leds er in zo’n lamp zitten van Pink Gellac en hoeveel watt hij is maar dat zou ook een optie kunnen zijn.

Om het lakje te verdunnen kun je er trouwens gewoon een drupje nagellakthinner in doen, maar iets wat ook heel vaak werkt is om ze even bij de verwarming te zetten voordat je gaat lakken. Dan zijn ze een stuk minder stroperig en kun je vaak ook nog net wat dunner lakken. Of je houdt ze even onder de warme kraan/ met de onderkant in een bakje warm water.

image
Afgelopen dinsdag gelakt. Ben weer helemaal into gellak door dit topic, net ook maar een elite99 bestelling geplaatst.

11 likes

Heeft iemand ervaring met zelf verlenging doen met poly gel (van AliExpress)? Aanraders/ervaringen/tips?