Show je nagels

10 likes

Aaaah, dankjewel!!

Nude nagellakje van de Hema

13 likes

Ik zal zo voor je kijken welk nummer het is! En inderdaad, te veel nude bestaat niet :blush:

Die uitgroei neem ik voor lief. Je hebt namelijk echt een mooi lang nagelbed. Jaloers!

Door mijn vakantie en vakantie van mm nagelstyliste kan ik pas over 6 weken weer :scream: Iemand dit ooit gedaan met gelnagels? M’n teennagels ga ik zelf lakken en heb t zelfde kleurtje die ik nu op m’n handen heb bij haar gekocht. Kan ik dit gewoon zelf er overheen lakken? Ik ben echt een noob hierin :sweat_smile:

17 likes

Ja ik had een keer geen keus doordat ik een afspraak had gemist. Je uitgroei is makkelijker te camoufleren met een donkere kleur lak. Als je nagels te lang worden dan kan je even korter vijlen.

1 like

Eindelijk een maand vrij van werk (waar je geen nagellak mag dragen) dus nog eens een poging om ze te laten groeien. Nagelbijten is zo heerlijk :sweat: Niet erg mooi misschien, maar het is een begin.

7 likes

Onscherp, maar anders zie je de hologlitter niet!
Het is Free van Picture Polish.

15 likes

Oeps! Nu in de buurt van mn remover potje dus al die irritante glitters eraf aan het halen

2 likes

15 likes

Mijn nagels na het zelf eraf halen van acryl (zit nog een klein beetje erop wat er niet af ging met aceton en vijlen durf ik niet want m’n nagels zijn al zo dun) Zo dom om te doen. Dus nu flink aan de slag met nagelverharder.

Wel een voordeel aan de acryl is dat m’n nagelbed nu veeeeel groter is dan ervoor. Vast omdat ik niet ‘onder’ m’n nagels kom komen. Dus daar ben ik super blij mee. Dus nu ga ik nooit meer m’n nagels knippen maar gewoon netjes bij vijlen.

Misschien is het al eerder geplaatst hier maar even een vraag: heeft iemand ervaring met Sensationails? Ik ben op zoek naar iets om zelf thuis gel nagels te doen inclusief lamp en alles en vind CND echt te duur… iemand tips?

Edit: Laat maar, juiste topic gevonden! :slight_smile:

Ik gebruik van CCO, hele set daar besteld al een jaar of 4 geleden, incl lamp, base en topcoat en kleurtjes. Doen het nu nog steeds perfect, zelfs de base en topcoat doen het nog hahaha! Het is een soort nep CND, de potjes lijken hetzelfde, maar het is wat minder prijzig :blush:

Oja en het blijft minstens 2 weken mooi zitten, bij mij althans

1 like

Ik doe men best! Hoop dat ik het op het werk ook kan volhouden wanneer ik geen nagellak meer mag dragen!

Ik kom net van de nagelstylist en ben er echt heeel blij mee :slight_smile:

11 likes

Sensationails heb ik zelf geen goede dingen over gehoord.

Ik gebruik nu zelf een UV-lamp die op Bol heb gekocht:
https://www.bol.com/nl/p/meanail-unic-36w-uv-lamp-nageldroger-gel-nagellak-wit/9200000085005557/?suggestionType=browse&bltgh=tLOSWBrD-Dih1uNWqG9PKQ.1.4.ProductTitle

En lakjes heb ik van Ali van het merk Elite99:
https://www.aliexpress.com/store/2353003?spm=2114.search0104.0.0.584f354cOR4vMu

So far ben ik echt heuuul erg tevreden met het resultaat en krijg veel complimentjes. Het blijft ook echt heel erg goed zitten bij me. Heb van de week weer iets van 10 lakjes (7ml) gekocht en was maar 10,50 kwijt. Gebruik dit merk dan ook liever dan de dure officiële merken want ik vind het resultaat hetzelfde en het scheelt me iets te veel geld :sweat_smile:

1 like

Blijven je eigen nagels een beetje goed ondanks het gebruik van deze lakjes?

Je vijlt eerst het bovenste glanzende laagje eraf met een buffervijl. Daarna knip ik vijf watjes door de helft en die laat ik even weken in nagellakremover mét aceton. Dan knip ik tien kleine strookjes aluminiumfolie af en dan wikkel je het watje om je nagel, met daarover de aluminiumfolie en laat je het even tien minuutjes tot een kwartier zitten. Daarna kun je de nagellak er heel makkelijk afschrapen.

Ik ben mijn acryl nog aan het uit laten groeien, dus de gellak zit niet volledig op mijn eigen nagel. Maar voor zover ik kan zien ziet het onderste gedeelte van mijn nagel er gewoon goed en gezond uit!

2 likes