Ik ken het merk niet! Maar als ze een officiële shop hebben zit dat vast goed. Ik ga eens even kijken
Zover ik ali begrijp hebben ze een officiële shop op ali. Sorry dat ik zoveel vraag maar wil absoluut geen schimmelnagels eraan overhouden! Laat me even weten wat je er van denkt!
Hoi! Ik gebruik Elite99 en ben er erg tevreden over. Voorheen gebruikte ik Sensationail maar vind deze lak veel fijner in gebruik. Heb het idee dat de lak minder snel chipt, is makkelijker op te brengen (Sensationail glijdt nogal) en het is er makkelijk af te halen. Het duurt meestal even voor de lakjes binnen zijn, dus ik bestel meestal een voorraadje
Bestel jij het via de officiële shop op ali?
Ik bestel inderdaad via de officiële shop!
En welke primer gebruik je? Want die heeft elite99 niet toch? Of ik kan deze niet vinden…
Ik gebruik de primer van Sensationail. Maar ik ben deze ook wel eens vergeten en merkte dan eigenlijk geen verschil…
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik twijfel nog te erg. Dacht lekker goedkoop lakjes te scoren op ali maar door onder andere jouw reactie twijfel ik heel erg. Dus ik ga er eens rustig over nadenken! Misschien een kado idee voor de toekomst!
Ja die €100,- heb ik er nu niet echt voor over. Dacht een goedkope optie te hebben en dan wou ik het overwegen maar dat ga ik niet doen. Maar bedankt voor je moeite!
Nee super bedankt juist! Word gewaardeerd!
Ik reageer toch nog maar even haha
- Ik gebruik sowieso de primer (base coat) en top coat. Er is gewoon een setje van Elite99 van.
- Om het vettige laagje weg te krijgen gebruik ik een speciale cleanser van Elite99. Maar hoor idd dat je gewoon die alcohol van de drogisterij kunt gebruiken. Heb daar zelf overigens nog geen ervaring mee.
- En op dit moment heb ik van Ali alleen ervaring met die van Elite99. Geen andere merken dus.
Ik was in het begin ook wat sceptisch over de ‘goedkope lakjes’, maar had heel veel goede dingen van vriendinnen gehoord en andere mensen met goede ervaringen. Dus uiteindelijk besloten om het gewoon te proberen. Ik denk dat de meningen wel altijd verdeeld zullen blijven. Wat je zelf kunt doen is bijvoorbeeld zo’n goedkope van Ali bestellen en een wat duurdere zoals CND en dan kijken wat je zelf het fijnst vindt.
Mijn nagels zijn tot nu toe nog hartstikke gezond en de lakjes blijven echt top zitten. Omdat het een ‘groot’ en ‘officieel’ merk is voelt het voor mij toch veilig genoeg om te gebruiken, maar misschien is dat wel heel naïef van me. Al met al ben ik wel echt heel erg tevreden en kan ik het dus aanraden, maar het is maar net wat je zelf het prettigst vindt natuurlijk!
Wow dit zou echt mijn hand kunnen zijn, zo gek haha
Super bedankt voor je uitgebreide antwoord! Je brengt me nu weer aan het twijfelen haha. Ik ga alles heel even opslaan en er nog een keertje goed over nadenken. Ik maak even een printscreen met alle info. Dankjewel!!
Ik ben bij een nieuwe styliste geweest voor mijn acrylnagels, super tevreden maar ze is nu op vakantie. Omdat ik veel dingen gepland heb wilde ik perse na 3,5 week nieuwe nagels dus heb nu een afspraak bij een ander meisje.
De styliste waar ik nu ben geweest heeft echt super veel lakjes, glitters, doet het fulltime, kan echt alles (komen heeeel veel meiden die naar mijn mening ordinaire nagels willen met stenen en nailart en al haha).
Het meisje waar ik heen ga heeft echt een super brave insta, denk dat ik maar lichtroze kies want ik hou van een huidskleurtje waardoor uitgroei minder opvalt.
Maaaar zij wilt graag dat ik met kale nagels kom. Maar dan moet ik mijn acryl er zelf afhalen??? Heb ik wel eens gedaan - super slecht, gewoon een pincet er onder gestoken zodat er veel lucht bij komt en trekken. Aceton weken had na 45 min namelijk nog geen effect.
Als ik ze een dag van te voren er af “trek” is het toch super slecht om meteen acryl op die zwakke nagels te plaatsen.
Ik vroeg haar of zij ze er niet af kon vijlen/halen en toen zei ze liever niet en als het wel moest, dat het dan €10 extra kost.
Ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal. Gewoon een soort nageldilemma haha.
Ik zou eerlijk gezegd echt niet zelf gaan peuteren en iemand anders zoeken om naartoe te gaan. Het klinkt ook niet alsof zij het zelf wel goed kan en ik ben bang dat je nagels anders straks super beschadigd en zwak zijn, ook als zij het doet.
Ik heb dat vaker gedaan er komen dan allemaal scheuren op mijn nagelbed (of hoe heet het), het ziet er niet uit, maar heb er verder nooit last van gehad. Geen pijn ofzo. Snap dat het niet goed is. Maar ongeduld …
Nee het ligt er volgens mij meer aan dat zij op vakantie gaat en zoveel mogelijk klanten wil helpen die dag … zo bracht ze het, dat het extra tijd kostte enz. Ze biedt het namelijk wel aan in haar salon.
Het is ook maar een noodoplossing, ga waarschijnlijk niet meer terug naar haar maar naar m’n vorige styliste maar wil niet met nog maar 4 acrylnagels op naar alle feestjes die op de planning staan haha.