58010
Nu016
Beide zijn maar 1 laagje. Je kunt de kleur dus iets opbouwen.
58010 zijn glitters.
Eerste foto was daglicht. Dit is kunstlicht. Ben voorlopig niet thuis met daglicht.
Eerste foto was daglicht. Dit is kunstlicht. Ben voorlopig niet thuis met daglicht.
Doe je alleen de lak er op of behandel je je nagels ook voordat je dat doet?
Vijl je de bovenkant van je nagels ook?
Ja. Mijn zus doet mijn nagels (vindt ze leuk) en heeft zo’n cursus gedaan. Zij vijlt mijn nagels altijd van tevoren, inclusief de bovenkant van de nagel lichtjes omdat het helpt bij de aanhechting van de base (of primer, geen idee wat ze als eerste gebruikt _). Ik kan wel even vragen als je wilt? Zij gebruikt ook veel verschillende lakjes van o.a. Ali express and bij mij blijft het meestal 5 weken zitten en dan krijg ik kleine haakjes of stukjes die er af gaan waar mijn kleding/haar onder blijft haken en dus pulk ik de rest er af.
Geen idee. Ik let nooit zo goed op en ben altijd aan het kleppen terwijl zij met mijn nagels bezig is.
Zal haar even vragen naar de volgorde en producten. Weet wel dat ze zegt dat het meestal 4-6 weken duurt voor je nagels helemaal hersteld zijn als je vaak van dit soort lakjes/nagels doet en dat het beter is om om de zoveel tijd even niets te doen en je nagels te laten herstellen.
Staat in het stappen plan van pink gellac ook dat je de glans van de bovenkant van je nagel moet vijlen. Anders even contact opnemen met ze via whatsapp daar kunnen ze je ook helpen
Huh even nieuwsgierig want net zo’n set gekocht maar wat bedoelen jullie met ‘bovenkant’ van de nagel? Zeg maar dat je de randjes van je nagels vijlt ( dus dat want je normaal ook doet om ze te vormen) of ( zoals ik het dan zou noemen) bovenste laagje van je nagel ( dus een soort van opruwen)?
Opruwen.
Het antwoord:
Als het in de walletjes zit is het bij mij erg makkelijk er af te trekken, ook al zit het er net op. Dat komt gewoon omdat er dan een ‘beginnetje’ is.
Waar ik wel blij mee ben is dat ik de restjes (na 4-6 weken) er gewoon af kan trekken. Dan blijven er wat witte streepjes/vlekjes over en na één keer douchen zijn die ook weg. Anders zou je ze eerst moeten laten weken met remover en ik ben niet zo van het tuttelen dus dat zie ik sowieso niet zitten, maar lijkt me ook erg slecht voor je nagels
Gel lak van pinkgellac binnen gekregen, ben zo blij met deze neutrale kleur
Stanly mesje of pedicure mesje/scalpel … gewoon scherp afsnijden
Ik heb net de nieuwe Mascha planner binnen (ja biecht🙋🏽♀️) en ik begrijp nu waarom de kleuren van die planner mij aanspreken…
Haha toevallig! Wat is je eerste indruk van de planner? Ik zit te twijfelen om hem te kopen namelijk.
Heb je er al eerder eentje van Mascha gehad? Deze is namelijk gewoon precies hetzelfde ingedeeld als alle andere. Vind hem fijn werken. Voor mij genoeg ruimte om te schrijven per dag en nog een rijtje voor notities extra.