Mooi gedaan!
Ja zal ik doen
zoveel zin in. Even mân baby afgeven en een uurtje gepamperd worden.
Nehh, ik vind het ook echt prachtig, ben er gek op en was er ook bang voor. Maar iedere keer die 30 euro voor na 2 weken uitgroei te hebben. Dan kloot ik wel wat aan met mân gellak. 
Edit: En helaas is het ook niet mogelijk om de ene maand het wel te doen en andere maand weer niet. Ik denk dan dat je nagels naar de kl*te gaan namelijk.
Vorige maand heb ik voor het eerst gellak laten zetten, na een maand zag het er zo uit:
En nu mijn eerste poging tot zelf gellak. (lamp, base en top coat van PG, kleurtje ali)
Ik ben tevreden
beetje stom dat ik meteen mân huis daarna ging schoonmaken, maar goed⊠Daar zou het moeten tegen kunnen haha. Ben benieuwd of dit ook zo lang gaat blijven zitten!
Waar is de rose gouden glitter van? Echt prachtig!
Geen idee helaas, ik heb ze niet zelf gezetâŠ
Ohhh shit, jammer⊠Ik heb ook zoâ n roodbruine kleur, dus het leek me super gaaf!
Heel mooi! Hele mooie vorm nagels heb je ook.
Weet iemand hoe het zit met die lamp, is dat schadelijk voor je huid/nagels?
Zooo mijn complimenten voor een eerste keer heb je echt netjes gelakt!
Heeft iemand ervaring met een matte lak? En dan vooral hoe het zich houdt? Ik ben nl. bang dat er heel gauw krassen opkomen en ik denk dat dat met matte lak veel meer opvalt dan met glanzende.
Ik had laatst gewone lak met een matte topcoat, telt dat ook? Ik had geen last van krasjes oid maar het zag er wel sneller minder mooi uit. Daarvoor had ik van dezelfde merken maar met glans, dat zag er na een week nog mooi uit. De matte versie heb ik er na 4 dagen weer afgehaald
Ja ik was al bang dat het gauwer lelijk zou worden. Dan ga ik het niet doen, gewoon glanzend is ook altijd goed, thanks!
Voor mensen die zoân thuisset Shellac hebben, krijg je het er goed af zonder je nagels te beschadigen? Ik zit er al heel lang over na te denken, maar als ik het er bij de goedkope Nagelstudio om de hoek af laat halen worden mijn nagels altijd zo beschadigd. (Ik geef hier zeg eigenlijk het antwoord al, maar ik betwijfel dus of ik het beter kan haha)
Haha snap ik! Wel echt veel werk in begin maar is vooral veel oefenen denk ik. Ik heb deze builder gel gebruikt: https://www.nagelproducten.nl/artikel/5020/ast-sculpting-gel-new-mix-14gr.html
Ben nu beetje aan het rond zoeken voor andere zodat ik kan vergelijken, dus weet niet of dit de beste is hoor, had gewoon random eentje besteld. Zijn heel veel builder gels online te vinden, ook goedkopere. Laat maar weten als je geprobeerd hebt! 
Hoe halen ze het er daar af?
Thuis kun je het beste weken met aceton dus eerst de bovenlaag open vijlen, dan aceton op watjes doen, die op je nagel leggen en dat vervolgens inwikkelen met alufolie. Na een kwartier/half uurtje kun je dan de gel er zo afkrabben met een rozenhout stokje waarmee je je nagelriemen ook mee terug kunt duwen bijvoorbeeld. Sommigen gebruiken een metalen âcuticle pusherâ maar dan moet je wel opletten dat je niet te hard krabt want dan beschadig je ook je nagels. Als je het goed doet is de schade aan je nagels minimaal. Ze zullen wel wat droog zijn door de aceton dus olie is wel een must. Maar echt beschadigen zou niet moeten.
Een andere optie is met een elektrische vijl maar dan moet je dus wel echt goed weten wat je doet aangezien je daarmee een hele grote kans hebt om je nagels kapot te maken en in het ergste geval infecties en andere troep kunt oplopen.
Ja dat laatste doen ze dus⊠heb al twee keer een soort infectie gehad inclusief blaasjes onder mijn nagels. Bij twee verschillende salons. Vreselijk! Maar hoe jij het uitlegt klinkt veeeel beter.