Show je nagels

Met een verfkwast! Dus geen troep rondom je nagels.

1 like

Bruinrood met roségouden glitter, alvast in feestelijke stemming :sparkles:

28 likes

Nagel gebroken maar wel weer een nieuw pink gellac kleurtje. Ga volgende week maar eens ook iets kerstigs met glitters maken!

7 likes

Vind het mooier met wit eronder. Alleen nog even kijken of ik al mn nagels zo ga doen of geïnspireerd door jullie een combinatie met andere kleuren maak

6 likes

Vintage nude van PG!

1 like

Lieve allemaal, ik heb jullie hulp nodig :smiley: ik ga over een week trouwen en ik heb donderdag een afspraak bij een heel gave nagelsalon voor shellac. Maar ik weet dus nog niet precies wat ik wil!

Ik heb level 1 gekozen; dus het blijft vrij basic. Ik wil graag een donkere kleur en vind folies bijv. heel gaaf. Willen jullie meedenken? :smiley:

Een paar dingen die ik mooi vind:

8 likes

Wat leuk dat je gaat trouwen! Alvast een hele fijne dag gewenst! :kissing_heart:Ik vind dit wel mooi;

11 likes

Heel leuk! Zoeits heb ik nu.

1 like

Dankje :smile: het wordt een maandagochtend bruiloft haha maar de nagels komen op de foto dus die moeten goed zijn… ga straks ook jojoba-olie halen. Dit met goud vind ik ook heel mooi!

1 like

Hoe verwijderen jullie je gellak? Ik heb nu echt mijn nagels flink verpest door ze te verwijderen. Ik wil voor de kerst weer mooie nagels, maar als ik dat daarna weer moet verwijderen ben ik bang dat ik niets meer heb…

Is een lakje van Kiko.

14 likes

Ik verwijder het meestal door eraf te krabben.
Niet super mooi voor mijn nagels. Maar iets anders vind ik niet fijn werken.
Wel laat ik mijn nagels altijd 24 uur kaal en smeer ik genoeg crème erop. Snap dat het niet in de nagel kan trekken. Maar het werkt wel.

Ik trek/pluk het eraf. Na 4-6 weken heb ik vaak wel een paar haakjes/oneffenheden waar ik aan kan trekken. Vind het fijner dan alles er af laten weken, dat voelt altijd zo schadelijk voor je nagels vind ik. Als je alles er af trekt, dan heb je vaak nog wat lichte, witte lijntjes/vlekken (restjes base coat denk ik) en die gaan er na een douche beurt vanzelf af.

Een van jullie ervaring met acryl of polygel nagels zetten met producten van aliexpress? Welke gel en methode vinden jullie het fijnst en wat kan ik niet missen?

Zo doe ik t

4 likes

Pfff ik baal echt van m’n pink gellac bestelling. Elk kleurtje blijft max 1,5 dag zitten en begint dan goed te chippen terwijl sensationails minimaal 7 dagen blijft zonder beschadigingen en normale nagellak plus 2 laagjes gel ook. Ga het maar terug sturen denk ik. Heb ook contact met ze gehad en volgens hun komt het doordat ik verschillende kleuren lakjes door elkaar heen gebruik, maar goed normaal nergens last van… iemand hier ook ervaringen mee toevallig?

Heb voor het eerst mijn eigen nagels verlengd met zogenaamde builder gel (bouw gel).

27 likes

Hoe heb je dit gedaan? En met welke producten? :heart_eyes:

Show je nog even wat het resultaat is geworden? :raising_hand_woman:t3:

1 like

Ik heb honderden youtube filmpjes gekeken hoe het moest haha. Heb als eerst gewoon mijn nagels ‘geprept’ dus gevijld op het nagelbed en met alcohol schoongemaakt zodat er geen olie of vetten meer opzitten. Toen een primer (van ali), een topcoat (van ali). Vervolgens stickers gebruikt, als je googelt ‘nagel vorm stickers’ vind je ze (ook van ali). Daarna mijn nagels verlengt met builder gel (bij een of andere groothandel, moet nog uitzoeken welke het fijnste werkt), vervolgens nog een keer alles met builder gel doen, zorgen dat ook van de zijkant mooie bolling heeft. Toen alles heel erg gevijld, dan heb je het resultaat van de eerste foto en vervolgens een lakje opgedaan. Alles met een LED lamp trouwens.

Beetje vage stappenplan zo haha, maar staat heel veel op internet ook. Qua producten weet ik zelf ook nog niet wat goede en fijne producten zijn, dus dat is een beetje uitvogelen.

Zijn er trouwens meer mensen die met builder gel werken en wellicht tips hebben?

2 likes