Het is gellak van Ali, de nude kleur is HNM 003 en de splatters heb ik gemaakt met zwarte gellak van GDCOCO.
Babystapjes richting een feestelijke manicure. Gewone nagellak van KIKO (waar ik binnenkort wat glitters op smeer, denk ik).
Wat is dit tof!!
Lekker in de kerst sferen.
Update! Ik heb er één laagje Shooting Star van HEMA opgesmeerd, zoveel feestelijker! Echt een supergoed lakje, trouwens, komt heel veel glitter vanaf en dekt egaal.
Leuk! Hoe heb je dat gedaan?
Mooie kleur! Welke is dit?
Met een verfkwast! Dus geen troep rondom je nagels.
Nagel gebroken maar wel weer een nieuw pink gellac kleurtje. Ga volgende week maar eens ook iets kerstigs met glitters maken!
Vind het mooier met wit eronder. Alleen nog even kijken of ik al mn nagels zo ga doen of geïnspireerd door jullie een combinatie met andere kleuren maak
Vintage nude van PG!
Lieve allemaal, ik heb jullie hulp nodig ik ga over een week trouwen en ik heb donderdag een afspraak bij een heel gave nagelsalon voor shellac. Maar ik weet dus nog niet precies wat ik wil!
Ik heb level 1 gekozen; dus het blijft vrij basic. Ik wil graag een donkere kleur en vind folies bijv. heel gaaf. Willen jullie meedenken?
Een paar dingen die ik mooi vind: