Show je nagels

@Ohappyday Of vragen of ze je duimen apart doet. Dan kan je die samen doen en blijft het beter zitten.

2 likes

Ik heb bij mijn nagelsalon zo’n pen met olie gekocht van Opi. Zit zo’n kwastje aan.

1 like

Ik vind Jojoba olie en Dr Bronners magic balm heel fijn om te gebruiken. De Jojoba heb ik ook in zo’n pennetje gedaan zoals Poesch heeft. Kun je los kopen op Ali.

1 like

Jojobaolie!!! En essentiele citroenolie maar dat is vooral omdat ik het superlekker vind ruiken.
Ik houd niet zo van de geur en textuur van Lemony Flutter maar als je van balsems houdt is dat misschien een fijne optie, veel mensen zijn er fan van!

1 like

afbeelding

25 likes

Ik heb net een hele pot lemony flutter gekregen voor kerst en kan melden dat het helemaal niet plakkerig is, wel vettig :stuck_out_tongue:

2 likes

CND Oxblood met pareltjes

32 likes

Vet!! Hoe “Plak” je die vast?

Deze kleur roze :heart_eyes: Ook echt supermooie nagels.

Hoe vaak gebruiken jullie lemony flutter eigenlijk? Gewoon zo vaak als kan zonder dat alles opeens naar citroen ruikt of heeft het geen zin om het vaker dan 1/2 keer op een dag te doen?

Dankjewel! Het is ook een van mijn favoriete kleuren :heart: Het is Tough Tuesday van Hema!

1 like

Ik heb het niet zelf gedaan, maar de nagelstyliste heeft ze erop geplakt met een speciale lijm (leek een soort wimperlijmtubetje) en vervolgens heeft ze er nog een top coat overheen gedaan.

2 likes

Net klaar!

30 likes

Essie Midnight Cami! Ziet er in het echt veel mooier uit, vind ik, bijna zwart met donkerblauwe microglitter. :blush:

23 likes

Hele mooie kleur!

1 like

Ik gebruik deze:
https://www.haarshop.nl/product/cnd-cuticle-eraser-14-gram
Vind ik erg fijn

1 like

23 likes

22 december gellak gedaan dus het zit er nu 1,5 week op en ik ben echt blij met hoe mooi het blijft zitten? Ga het er komend weekend afhalen. Wilde eigenlijk weer normale nagellak op gaan doen maar ik vind gellak nu echt veel mooier en het werkt best verslavend haha. Even afwachten hoe mn nagels eruitzien als ik het eraf haal, hopelijk gaat dat iets makkelijker dan de vorige keer

15 likes

Neppers van de Primark, glitter lakje zelf erop gedaan.

19 likes

Ja!