Dit heb ik ook. Alleen niet bij mijn handpalmen maar wel bij mijn vingers. Het jeukt dan ook zo erg en helemaal rood en opgezwollen. Ben ook elke keer jaloers op mooie gellak nagels haha.
Wauw wat een verschil! Zo mooi!
Ik ben een nagelbijter in fases en zit nu al een maand of twee in de friemel/bijtfase, maar dit is een goeie motivatie om weer te stoppen!
Wauw
Zijn dit je eigen nagels?? (tweede foto) wat knap!!
Ja wel een laagje gel voor de stevigheid maar de lengte is van mezelf!
Ja nou, je kan gel niet afbijten. Is te hard. Dus het gaat gewoon niet. Dan is het snel klaar.
Hoe bedoel je bloot liggen? Ik ben niet thuis in die termen haha
Ja daar kon ik ook maar moeilijk bij door die nagels, dus dat was ook geen optie
Oh dat gaan die van mij de komende maanden niet meemaken hoor. Ik wil nooit meer bijten, dus ik heb wat abonnementen opgezegd zodat ik geld overhou voor gel en laat ze gewoon bijvullen
Wow knap! Ik heb hetzelfde (gestopt met bijten na acryl) maar die van mij waren lang niet zo mooi en sterk na zo weinig maanden, tell me your secrets
Ehm ik smeer ze in met lemony flutter als ik het niet vergeet en verder doe ik niks bijzonders! Mn styliste is ook altijd wel verbaasd dat het zo goed blijft zitten dus misschien ben ik gewoon gezegend met sterke nagels?
Ohnee welke lakjes gebruikt en hoelang uitgehard? En welke activiteit veroorzaakte deze uitloop??
Ik zou haar een berichtje sturen en hopelijk lost ze het netjes op
aaah superkut! hopen dat ze het toch leest hahaha
Bij donkere kleuren zeker proberen om je duim zo plat mogelijk onder de lamp te houden.
Heb volgens mij bijna dezelfde kleur en het zelfde probleem. Ben al een keer terug geweest maar het begint gewoon weer. Mijn nagelstyliste zei ook dat ze veel klanten overnieuw moest doen door dit kleurtje.