Show je nagels

Ja!

Eerst even de toplaag een beetje eraf vijlen, dan met aluminiumfolie en watjes 10-15 min intrekken en dan kun je het er zo afschrapen!

1 like

Creamy taupe en sparkling nude!

@Bergson ja zo deed ik het de vorige keer, maar ik heb toen denk ik niet genoeg remover gebruikt!

1 like

Oh dat is wel echt heel toevallig ja hahahha
Ligt ook wel aan het licht hoor, op een andere foto zijn ze weer donkerder!
Vet dezelfde nagels als Bert :cool:

1 like

Eigen nagels, 2 laagjes, nagellak van Yves Rocher (welke weet ik niet meteen), lak mijn nagels niet zo veel maar toch nog ok gelukt. Zelf blij met het resultaat :smile:

ps @Chipss, het is gelukt, bedankt! :wink:

5 likes

As black as my soul :tipping_hand_woman:

25 likes

Het is een lakje van OPI

8 likes

Moest weer even mijn uitgroei verbloemen

14 likes

CND Powder my Nose
Mooi nude kleurtje maar echt een bitch om erop te krijgen. Vier lagen de tering

17 likes

Mijn katten denken dat ik aan het evolueren ben, maar deze clips zijn echt handig om gellak eraf te krijgen

15 likes

Ik moet nog leren om foto’s van mijn hand te maken :joy:

9 likes

Waar komen deze vandaan en werkt het goed?

Ik heb ze van Bol (nagellak remover clips), maar je hebt ze ook heel goedkoop bij ome Ali!

Ik vind het echt top, zat eerder te klieren met aluminiumfolie maar vind dit veel makkelijker. Ze passen perfect om mijn vingers en klemmen goed dus de watjes met remover blijven goed zitten. Aanrader! :thumbsup:

2 likes

Ja second this, ik gebruik ze ook altijd en raad ze ook iedereen aan!

1 like

Welke producten gebruiken jullie om je gel nagellak eraf te halen? Ik zit steeds te pulken maar mijn nagels worden er zo lelijk van

Ik trek m’n gellak er altijd gewoon af. Net als het velletje van een screen protector ofzo. Ik friemel een hoekje los en dan peel ik het er zo van af als 1 geheel

Zoals hierboven. Watje weken in aceton zolang als je zo kan blijven zitten en dan voorzichtig eraf halen/krabben.

Gebruiken jullie eigenlijk een primer onder je gellak? Ik heb het idee dat het er bij mij daarom zo lastig af gaat dus wil misschien de volgende keer zonder proberen

Ik gebruik basecoat. Bedoel je dat?

Nee bij die starterset van Pink Gellac zat een flesje primer, dat is nog voor onder de basecoat. Dan hecht het beter, is tegen het chippen volgens mij