Show je nagels

Ik smeer soms gewoon een ander basic kleurtje over die gellak heen. Je kunt het met aceton daarna gewoon weer eraf halen en weer een nieuwe kleur opbrengen. De gellak blijft zitten en je nagel is toch wat steviger/egaler door die basis.

1 like

Overlay met buildergel + gellak + rosegouden folie.

32 likes

15 likes

11 likes

36 likes

Welke nagelvorm zal ik nemen?? Vind rechte eindes heel mooi, maar mijn nagels lopen super rond, daardoor lukt dat niet mooi ofzo.
Iemand tips?

Zit er van maandag op, dus heb een beetje tip wear. De kleur is exposed van Essie, toch wel een favorietje haha.

17 likes

27 likes

Na 2 dagen al voor de tweede keer een grote chip. Gister mijn duim al overnieuw gedaan, nu kan ik vanavond mijn wijsvinger weer fixen :expressionless:

Ja zo groeien ze gewoon vanzelf! dat is saai HahHa

Holoooo :cd:

14 likes

Ja die vind ik ook heel mooi! @Yzile

Jij gebruikt gellak toch? Zijn je nagels niet slap waardoor ze omklappen en daardoor chippen?

Nee, ze zijn juist best sterk.

Oh wat gek. Al kan het zijn omdat je nagels juist te stevig zijn. Gellak is flexibel en wanneer je nagel dat niet is kan het zijn dat het er af klapt. Mocht je het echt irritant vinden kun je misschien eens kijken naar een rubber basecoat. Daarop blijft gellak vaak nog steviger zitten

1 like

Na 3 weken diep bruinrood te hebben gehad nu voor een zacht kleurtje gegaan

En ik heb een mini waaier, zo leuk om met al die kleurtjes te frunniken haha

Samenvatting

33 likes

Ik lak tegenwoordig met gellak van ibd. Het blijft echt zo goed zitten. Ik moet nog wel wat oefenen, maar ik ben best tevreden :slight_smile:

7 likes

12 likes

Wederom nog steeds geen refill gehad sinds begin december

11 likes

Erg wennen aan de lengte en vind het toch minder leuk bij mij staan dan gedacht maar wel leuk om een keer te proberen.

38 likes