Show je nagels

5 likes

Andere vorm aan het veilen, vind dit wel erg mooi ipv dat rechte :smiling_face_with_three_hearts: het is nog niet helemaal klaar maar begint er op te lijken
Morgen maar weer gellak erop doen

6 likes

Hha grappig! Ik probeer juist nu meer recht te vijlen en had vanmiddag een foto gemaakt van mijn nakende nagels :smile: ik was hier al begonnen dus zit alleen een laagje primer op.

10 likes

Ik heb het jaren zo gehad :grin: dacht ik ga nu eens voor “amandel” :slight_smile:

1 like

5 likes

Met een leuk glittertje. Jammer alleen dat op de verkoopfoto de kleur bordeauxrood was ipv paars.

Glitter

6 likes

Licht wel ietwat aan de foto’s denk ik, maar net bij daglicht was het echt heel paarsig.

1 like

Waarom krimpt mijn gellak al voordat het onder de lamp is ? Ik probeerde net mijn nagels te lakken maar als ik bij mijn pink begon en bij mijn duim aankwam dan was mijn pink nog maar een half lakje :neutral_face:

Nu zijn mijn nagels dus echt verpest en heb ik het er maar afgehaald. :sweat:

Ik heb zelf persoonlijk nooit dat de gellak krimpt bij mij. Maar wat ik meestal doe is een vinger lakken en dan 10 seconden onder de lamp en dan de volgende vinger. Zo gaat de gel niet bewegen naar bijvoorbeeld mijn nagelriemen, wellicht helpt het ook met krimpen?

Is wel een goed idee!
Ik heb het alleen bij 1 lakje gehad nu, eerder nooit…

1 like

Oh gelukkig maar! Wel vervelend, stom om allemaal weer af te halen, dat is veel werk.

Heb ik ook wel eens. Wat kan helpen is je nagels (opnieuw) goed ontvetten met eerst een beetje aceton en daarna alcohol en daarna opnieuw lakken. Dat werkt bij mij in elk geval direct.

Ik pel m’n nagellak er gewoon af… m’n nagels zijn daarna een beetje droog, maar niet echt beschadigd ofzo. Ik gebruik gewoon lakjes van cnd. Mijn vriendin ook en die kan het ook eraf pellen zonder problemen!

Ik heb dat heel erg bij Sensationails, verschrikkelijk. Vroeger vond ik dat trouwens hele fijne lakjes, maar nadat ik na lange tijd weer Sensationails ging gebruiken kwam ik erachter hoe vloeibaar die eigenlijk ook zijn. Super irritant!

Deze is van die van de Kruidvat. Weet de naam even niet meer

Mijn nagels zijn weer bijgevuld :partying_face:

26 likes

:scream::heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Hahaha ik heb niet zulke lange nagels maar ik steek altijd mijn nagel in de onderkant van de tampon en dan hoppa

3 likes

Als ik gel lak draag wil ik vaak na 1 week al een ander kleurtje. Maar dan is de lak nog goed.
Bij gewone nagellak blijft het niet eens 1 week goed zitten en dan heb ik nooit zin het aan te brengen en te wachten tot het droog is.

Met m’n voeten.

:joy:

4 likes