Show je nagels

Naar mijn smaak wel iets te roze helaas

12 likes

Shellac, heb het laten doen bij de nagelsalon!

1 like

Ik vind het kleurtje heel mooi, maar om eerlijk te zijn vind ik het voor professioneel werk niet zo goed aangebracht! Ziet er alsnog heel goed uit (ik bedoel, 9 van de 10 mensen die nagellak dragen, waaronder ik, hebben het er veel minder net op zitten en daar is niks mis mee), maar ik zou van een nagelstyliste wel een egale resultaat met nettere randjes verwachten, daar betaal je immers voor. :flushed:

4 likes

Ben ik het mee eens! Het viel me pas op dat het een beetje streperig is en dat de randjes niet zo netjes zijn afgewerkt toen ik alweer thuis was… v

teruggaan omdat je niet tevreden bent en dan gelijk een minder roze kleur vragen :thumbsup:

Catrice 181 take a brick met een topcoat van sensationail.

Ik zie trouwens best wel dat het een hele slechte foto is qua kleur, maar ik ben zo ‘trots’ dat ik hier nu schaamteloos een foto kan plaatsen. Ik heb mijn hele leven mijn nagels echt tot bloedens toe kort gebeten. En van de één op de andere dag was ik er ineens vanaf. Dat was een halfjaar geleden. Daarvoor kon ik in dit topic alleen jaloers kijken, maar nu vin ik mijn nagels ook gewoon ‘mooi’ genoeg om te genieten van nagellak!

26 likes

Bij mij is het weer hoger aan het groeien! Goed je nagelriemen terugduwen en proberen niet met scherpe voorwerpen onder je nagels te peuteren als er vuil zit, maar met een nagelborsteltje schoonmaken.

1 like

31 likes

Ja en het zit veel te dicht op de randen. Zie dat wel vaker in dit topic, ik lak nooit helemaal tot de randen. Dat “hoort” niet toch?

M’n ringvinger is eindelijk een beetje herstelt. Ik had hem met kerst zo hard gestoten dat m’n eigen nagel + nepnagel er half af lagen :weary: Hij is nu gelukkig weer aangegroeid en heb er nog maar nauwelijks last van, dus kon ze weer lekker laten doen.

35 likes

jawel hoort wel

tot waar lak jij dan? heb je een foto?

3 likes

Ah ik heb dat zo “geleerd”. Ik vind dat ook veel mooier maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik laat een klein stukje van de zijkant vrij, ik lak gewoon niet helemaal tot de rand en niet helemaal tot de nagelriemen. Heb nu ff geen foto maar heb wel een paar foto’s in dit topic gepost.

1 like

ja ik zat even terug te zoeken maar zag zo gauw niet.
ik lak juist helemaal tot de nagelriem (zou bijna zeggen eronder) zodat mijn manicure langer mee gaat. vind het ook verzorgder staan als je netjes tot de randjes lakt.

ik heb het dus zo gedaan en na een week is het dan zo :

11 likes

Toch maar even teruggegaan naar de salon en gelijk voor iets heel anders gegaan :slight_smile:

29 likes

Allemaal afgebroken dus ik kan ze weer opnieuw laten groeien.

10 likes

23 likes

Super mooi! Kleur staat je echt goed

1 like

Essence wild white ways en de witte nagellak van de Hema (weet de naam even niet maar in ieder geval de longlasting variant) vond ik erg fijn. Zijn beide niet stroperig en hebben een fijn kwastje.

1 like

OPI alpine snow of Essie Blanc waren beiden gemakkelijk om mee te lakken.

1 like

Allemaal Essence lakjes!

17 likes