Show je nagels

Dankjewel! Is CND Winter glow :slight_smile:

1 like

Lijkt wel zwart, maar het is heel donkerblauw. Met een matte topcoat dus.

16 likes

Jij hebt altijd zulke toffe nagels!

Ik heb geprobeerd zelf acrylnagels te zetten mbv dual form tips. Het gedeelte op de nagel zelf lukt prima maar het “verlengde” stuk is steeds te dik of te dun en breekt af. Iemand tips hiervoor?

Zit nu bij de nagelstudio en zit al bijna tegen het plafond. Ik haaat het geluid van veilen, en ik haat het gevoel van veilen. Vind het echt marteling, maar wel mooi, dus heb het er voor over :joy:

Ik heb een Expressie nagellakje gescoord! De kleur is cold brew crew van Essie.

18 likes

Fresh :partying_face:

18 likes

Ik ben boos op m’n middelvinger nagel

13 likes

Nee deze is afgebroken hahaha. Ik hou mn nagels liever lang, hoe korter ze zijn, hoe meer ik ga nagelbijten :grimacing: Mn rechter middelvinger nagel is ook afgebroken, dus ze matchen wel lekker

Eeeindelijk nog eens tijd kunnen uittrekken om mijn nagels te doen, bordeaux met een matte topcoat. Ik moet mezelf tegenwoordig tegenhouden om niet overal een matte topcoat op te zwieren :sweat_smile:

37 likes

Ik vind dat echt mooi, maar nog nooit gedaan. Hebben jullie aanraders voor een matte topcoat?

Mijn gellak zit er alweer bijna 2 weken op

10 likes

Voor het eerst sinds een jaar ofzo weer nagellak op. Ik mis m’n lange nagels zooo erg, maar het gaat gewoon niet met werk :frowning_face:

17 likes

Ik ben niet zo’n held met gellak, maar wel blij met de kleur :slight_smile:

19 likes

Heb je je nagels zelf zo gevijld?

@Viktor wil je een matte gel topcoat? Of een gewone?
Matte gel vind ik gdcoco heel fijn en die van Venalisa. Mocht je liever een Nederlands merk willen dan die van PinkGelpolish. Om het langhoudender te maken kun je trouwens het beste eerst een laagje gewone topcoat doen, die uitharden en dan pas de matte.

Mocht je liever gewone nagellak willen dan is de matte topcoat van de Hema fijn. Wel goed de randjes van het flesje schoonmaken anders krijg je witte opgedroogde stukjes in het flesje die je er niet meer uit krijgt

1 like

Een matte gellak, thanks!!

Ze was blijkbaar wel te enthousiast met vijlen, auw. :flushed::sob:

Vind het bij mijn middelvinger ook lijken alsof ik uitgroei heb. Weet niet of ik er heel blij mee ben.

5 likes

Ik heb acryl, maar heb ze wel weer zelf zo bijgevijld. De ene keer doe ik rond, de andere keer weer vierkant. Maar net waar ik zin in heb!

Oh knap hoor! Hele mooie vorm! Vind coffin echt zo rot om symmetrisch te vijlen. Al kan dat ook aan mijn kromme vingers liggen haha

1 like

Eerlijke reactie? Ik vind ze beetje slordig gezet. Niet zo netjes bij de nagelriemen (en auw inderdaad…!) en nagels wat dik en onregelmatig gevijld zowel in de lengte als bijv bij je middelvinger waar je de tip lijkt te zien zitten. Kleurverloop wel fraai. Maar ik zou niet meer naar deze salon teruggaan…

4 likes

Eerste set wat ik daar had laten zetten was prima, dus vandaar dat ik vol vertrouwen terugging. Dit keer kreeg ik een ander meisje, die dit ook pas een jaar doet. Het viel me eigenlijk thuis pas op, maar vind het wel jammer. Vind ze inderdaad heel onregelmatig gezet. Ik ga ze nog een kans geven volgende maand, want toen de 1e keer was het echt heel mooi. Jammer wel!