Show je nagels

Essie virgin snow

29 likes

Breken je nagels of scheuren ze? Teveel keratine kan je nagels te hard maken waardoor ze snel breken. De flexibiliteit neemt dan teveel af.

1 like

Eerste keer acryl!

27 likes

Dankjewel! Ik ook!! Is ook al mn derde keer zwart

1 like

Acrylnagels kunnen niet afbladeren. Niet heel goed voor je nagels. Helpt wel tegen het niet bijten.

Dan zijn er denk ik geen opties… een laagje matte gel zou je niet zien maar als het niet mag dan mag het niet

Zit al 3 uur te kloten met speciale gellak remover, watjes en stukken aluminium folie en amper 60% is er af.
Word er gek van, iemand goede tips?
Edit: gellak wat er dus niet af gaat btw.

Vijlen misschien?

1 like

Heb je idd de bovenkant ‘open’ geveild? Dus de topcoat er als het waren af geveild? Anders heeft de remover ook geen mogelijkheid om in te trekken. Daarnaast heeft het soms zin om er een handdoek omheen te wikkelen zodat het warm wordt, helpt soms ook :blush:

1 like

Ja had ik! Maar kwam er nog niet met fatsoen af… Zit nog een laag op, maar heb er toch iets overheen geknald :sleepy:

1 like

Bij mij gaat het er dus ook gewoon NIET af. Wat ik ook probeer. Vervolgens zijn mijn nagels compleet geruïneerd. Durf het niet meer aan. Hopelijk heb je het er inmiddels afgekregen.

(ik heb een lelijk wondje op mijn duim haha)

34 likes

Super gave kleur!

2 likes

Gellak van Elite99 (5606)!

1 like

Nou, nee… Wat een røkzooi man! Heb nu maar gewoon andere kleur over heen geknald😵

Pff, ik heb mijn nagels afgelopen maand uit stress bijna elke dag gebeten, terwijl ik helemaal geen nagelbijten ben. Ik had echt verschrikkelijke nagelriemen en mijn hele huid voelde droog aan. Ik heb de afgelopen paar dagen netjes weer na elke wasbeurt handcrème opgedaan en vandaag mijn nagels enigszins fatsoenlijk gevijld en gelakt:

De kleur is in het echt veel koeler, bijna paars.

24 likes

Wat een mooie vorm nagels en zo netjes gelakt!

2 likes

Eerste keer gellak! Ik moet er nog beetje mee oefenen hoor… en uiteraard brak de nagel van mn wijsvinger vlak voordat ik ging beginnen. Maar ben er nu al super blij mee!!

20 likes

Nieuwe vorm geprobeerd dit keer

47 likes

Poldergroen van de HEMA, vind dat echt een leuke naam haha

12 likes