Haha ik weet niet of dit echt voor mij bedoeld was of niet (niet dat ik mijn nagels heel lelijk vind, maar omdat ze saai en kort zijn), maar als dat het wel was: wauw, wat een compliment!
Ik vind jouw nagels echt super mooi, de kleur en de vorm. Ik heb je foto opgeslagen, ga een keer naar een nailsalon en dan zeg ik deze wil ik zijn dit acryl of gelnagels?
Dankjewel! Dit zijn (als ik het goed heb) acrylnagels, gezet met roze poeder. Heb er niet heel veel verstand van, maar dit is volgens mij wat de nagelstyliste mij vertelde
Een vriendin van mij heeft gisteren haar nagels voor het eerst laten doen (acryl) maar het is echt wanstaltig gelakt. Ze heeft vandaag geen tijd meer om terug te gaan, kunnen we zelf wat doen? Hoe haal je bijv de lak eraf zonder de acryl te beschadigen?
Aoergh, wat slecht! Ik hoop dat jullie de foto ook naar de salon hebben gestuurd. Is het normale lak? Dan kun je het er volgens mij prima met acetonvrije nagellakremover eraf halen. Ik heb zelf nooit kunstnagels gehad maar volgens mij lossen die alleen door aceton op.
Het is gellak! Maar het droogde maar niet. Ze heeft nog geen foto’s gestuurd… Misschien nog wel even doen ja. Gelukkig was het een aanbieding, dit kwn rutnniet
Gellak kun je er denk ik alleen af vijlen/frezen omdat het net als acryl alleen door aceton opgelost wordt, ik zou er niet zelf mee gaan kloten! Ik zou sowieso foto’s sturen, dit hoort echt niet. Bij normale lak had ik het nog wel kunnen begrijpen, die droogt soms echt onwijs langzaam, maar dit is gewoon kwestie van slecht werk.
Of een kwestie van je duim te schuin houden in de lamp. Dan komt er onvoldoende licht bij om het te laten drogen. Wel iets om je klanten even op te wijzen vind ik hoor. Dus zou idd teruggaan en vragen of ze die nagel nog even netjes bij kunnen werken.
Heel mooi, je ringen passen er ook perfect bij. Waar zijn ze van?
Dankjewel! Ja het matcht zeker goed. M’n ringen zijn van Diamond Point
Essie perfect posture
Na een week klussen in ons huis, met kale nagels, kon ik weer mijn nagels doen

Smokin Hot van Essie. Ben weer hard bezig om mijn nagels weer te laten groeien maar niet nagelbijten blijft moeilijk, vandaar dat mijn duim ook niet op de foto staat

Somewhere over the rainbow mountains van opi. Echt een kut lakje voor dat geld. Lakt heel streperig waardoor ik het heel dik moest doen. Met een topcoat van hema ziet het we nog wel ok uit
Ja hallo ben ik weer
Dezelfde nagel als de vorige keer is weer afgebroken, en ik denk dus dat het ligt aan de manier waarop ik mijn kont afveeg
Ben nu maar weer aan het weken in de aceton maar het doet echt pijn