Misschien teal
Zulk soort tinten:
En dan van donkergroen aan het uiteinde naar naakte nagel aan het begin
Edit: deze is ook mooi
Minder blauw meer groen
Misschien teal
Zulk soort tinten:
Edit: deze is ook mooi
Ja die vind ik mooi. Ik zal morgen zien of ik mijn nagels squoval hou of meer richting coffin, amandel. Zo veel beslissingen.
Kleur vind ik mooi maar dan met een natuurlijk basis. Vind de vormen en nagels wel heel lelijk gedaan
Heb je hier trouwens echt zo’n lamp voor nodig of kan het ook als normale nagellak ?
Nee moet wel echt met een lamp idd
Ah shit, jammer😭
Nieuwe set babyboom. Had ze eigenlijk iets langer gewild maar ze bleef maar veilen. Ach groeit snel genoeg weer aan zullen we maar zeggen.
Goed gelukt!
Wat een leuke kleur! Welke is dat?
Thanks Een (vrij oude) kleur van de hema, nr. 442 staat op het flesje! Eroverheen zit een laagje linear Holo Taco maar die komt niet zo goed over op de foto
Maar dit is anders wel een hele toffe kleur! Mermaid poeder?
Twee laagjes Cream puff en dan inderdaad een soort poeder. Luchtig gestrooid niet plat gewreven en dikke laag topcoat.
Ik noem het altijd unicorn powder maar mermaid kan ook denk ik
Eigenlijk wilde ik meer voor zoiets gaan:
Maar daarvoor heb ik een ander soort poeder nodig volgens mij.
En ik had ook geen zin om m’n nagels te vijlen of netjes te werken. Heb het er gewoon opgekwakt klaar.
Ja sommige noemen het unicorn, anderen mermaid en ik heb ook al eens fairy dust voorbij zien komen dus echt een vaste naam lijkt het niet te hebben. Merken noemen het onderling ook weer anders.
Die van de insta foto’s die jij post zijn denk ik gemaakt met mirror powder. Als je dat op nude of lichte kleuren in een no wipe topcoat inpoetst krijg je in ieder geval dat effect.
Maar desalniettemin vind ik de poeder die jij hebt gebruikt ook heel mooi. Misschien nog wel mooier zelfs omdat er meer diepte in zit
Het ziet er in het echt wel cool uit moet ik zeggen. Heel flonkerend en feestelijk en met diepte. Het is toch ook wel echt anders dan holo.
Een no-wipe topcoat heb ik helaas niet, en mirror poeder ook niet. No-wipe is dat je geen plaklaag hebt toch? Hoe plakt die poeder dan?
Klopt, no wipe is meteen good to go als je het uit de lamp haalt dus daar hoef je niet nog met een doekje gel remover of alcohol overheen te gaan. Vind dat zelf veel fijner werken dan met plaklaag dus ik gebruik eigenlijk alleen maar no wipe.
Die poeder poets je er in door middel van een oogschaduw applicator (zo’n cheap ass spons dingetje) of je vingers. Daarmee maak je ronddraaiende en vegende bewegingen. Doordat je dat direct doet wanneer de nagels uit de lamp komen is de topcoat nog een beetje “warm” en kun je het heel makkelijk inpoetsen en trekt het er als het ware een beetje in. Daarna nog een laagje topcoat, goed de randen sealen en dan blijft het gewoon zitten.
Mirror poeder is trouwens niet heel duur en kun je ook voor een paar cent op ali kopen dus als je het een keer wil proberen zou je het daar kunnen kopen. No wipe topcoat overigens ook. Ik zweer bij de tempered topcoat van Venalisa. Is veilig, blijft glanzen tot je het eraf haalt en blijft heel goed zitten.
Ik ga het bestellen haha. Dit heb ik trouwens ook aangebracht met een oogschaduw applicator maar niet ingewreven. Bij inwrijven wordt het meer dof en metallic. Ik ging nu voor de flonkering