Show je nagels

Zit in de vaste collectie! :hugs:

Ik weet nog toen die uitkwam als LE en misslipgloss zo’n fan was. Ik ben na het zien van die swatches naar 4 verschillende Kruidvat winkels moeten gaan.

2 likes

Geïnspireerd door iets wat ik hier heb gezien.
Net van de salon dus er zit nog wat chrome poeder rond m’n nagelriem zie ik :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Na het afhalen van gellak krijg ik altijd dit soort nagels. Heeft iemand daar een tip voor?

Laat je het doen?

Ik zou switchen van salon dan waar ze een ander merk gebruiken en minder hard je nagelbed even vijlen. Ik had dit ook met een bepaald merk. Vergeten welke. Maar met CND en Essie nooit last gehad.

1 like

Ik heb al verschillende lakjes geprobeerd: faby, gelbottle, pink gellak, maar zie geen verschil. Maakt ook niet uit of ik het zelf doe, bij een salon laat doen of door een vriendin laat doen, heb dit elke keer :woman_shrugging:t3:
Ik kan nog 1 proberen die jij zei, meestal vijl ik ook niet zo hard, en juist heel weinig.

Ja, dan ga ik toch maar weer over op gewone nagellak. Alleen jammer dat dat niet zo lang blijft zitten.

Nieuwe set :heart_eyes:

19 likes

16 likes

De kleuren zien er wat blauwig uit, maar het is een lichte nudekleur met dat gouden glitters erover :slight_smile:

7 likes

Heel mooi!! Welke lak is dit?

Dit heb ik ook altijd! Misschien hebben we extra gevoelige nagels?

Ik vraag me trouwens af of mijn gellamp wel sterk genoeg is. Na een paar dagen heb ik altijd al de eerste chips en na een week moet ik de lak er sowieso weer afhalen of kan ik het er zo af trekken. Ik heb een ander merk lakjes gekocht, maar heb daarmee hetzelfde probleem. Iemand aanraders voor een goede (ali express?) lamp?

1 like

De lampen van SunUv zijn echt een aanrader. Als je zoekt op SunUv official store kom je als het goed is uit bij de officiële verkoper. Zou sowieso aanraden om er daar eentje te kopen want er zijn ook nepperds te koop op ali.

Overigens betekenen chips niet per definitie dat je lamp te zwak is. Als je lamp te zwak is blijft je lak vaak squishy en kun je het indrukken met je nagel. Alsof er een velletje met daaronder vloeistof op je nagel ligt. Net zoals een soort van blaar. En als je de lak er dan af zou trekken blijft er vaak een waas van nog natte lak achter op je nagel

1 like

Dankje voor de uitleg. Soms kan ik de lak inderdaad indeuken met mijn nagel. Ik ga een kijkje nemen bij de store!

Weer even gewone nagellak op, Clothing Optional van Essie. Merk dat mijn nagels met gellak op een stuk langer worden omdat ze natuurlijk steviger zijn, maar zodra ik dan weer gewone nagellak op heb zit er zo weer een scheurtje in.

16 likes

Ik gebruik die zwarte van essence en die is bij mij meestal wel super shiny. Maar ik heb een nog betere van laquester, al is die nu helemaal dik en goopy helaas

1 like

Ehh help.

Ik ben dus 2 weken geleden voor het eerst naar een nagel salon geweest voor gellak. Ik ben bang dat ik tot 6 april daar niet terecht kan. Hoe kan ik dit eventueel zelf eraf halen?

6 likes

Topcoat open vijlen totdat deze dof is en dan wattenschijfjes door midden knippen, deze doordrenken met nagellak remover mét aceton (de nail & glue remover van de Kruidvat werkt hier super voor. Paarse vloeistof met zwart etiket en roze dop). Vervolgens de natte stukjes wattenschijf op je nagels leggen en deze inwikkelen met alu folie zodat je vingertoppen ingepakt zijn en de wattenschijfjes er niet afvallen. Afhankelijk van de lak 15 minuten of langer laten zitten en dan voorzichtig er met je nagels of een houten bokkenpootje afkrabben. Mocht het nog niet helemaal loslaten gewoon alles herhalen tot het wel loslaat. Niet de lak er zomaar aftrekken want dan bestaat er een grote kans dat je je nagelplaat beschadigd.

Nadien wel even je nagels en vooral nagelriemen insmeren met olie of iets anders verzorgends, want aceton is natuurlijk wel uitdrogend voor je huid.

2 likes

Thanks! :clap::clap:

1 like