Show je nagels

31 likes

Sorry, late reactie!
Het is een lakje van Born Pretty, BP-FH16 Goddess of Night via Ali
Vond het wel een moeilijke kleur om te lakken (moest echt in1x perfect en heel dun, want als je er nog eens over heen wilde streek je de laag weer weg zeg maar) en moest heeeeeel lang onder de lamp. Gezien de donkere kleur en mijn beginners pink gellak lampje haha. Heb wel een beetje zitten vloeken en zuchten met lakken maar uiteindelijk allemaal waard :joy:

#Aliexpress € 1,99 50%OFF | Geboren Mooie Laser Nagellak 6 Ml Nagels Vernis Shining Glittering Nail Art Varnish Poolse

Lockdownnagels :upside_down_face:

15 likes

Ik weet alleen niet of ik 't wat vind :thinking:

15 likes

Ik ook! En die corgi’s omg. :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Het is polyacrylgel (ofzoiets?) ik kende het nog niet haha maar het voelt wel heel prettig aan. M’n nagelriemen zijn er wel vreselijk aan toe haha, komt van het werken

15 likes

Haha wilde bijna hetzelfde komen posten, maar mijn nagelriemen zijn te lelijk door het vele handen wassen :upside_down_face:

2 likes

ik zie nu trouwens dat mn middelvinger echt mega scheef is? wow wat een rare hand heb ik eigenlijk

Cuuuuuuute!!!

1 like

Mijn salon en back-upsalon zijn allebei gesloten voor onbepaalde tijd. Weten jullie met welke vijl ik zo best en zo snel nagels korter kan vijlen. Welke grit zoek ik het beste op?

1 like

Ligt eraan of je gel of acryl hebt maar over het algemeen kun je 180 grit voor beide producten gebruiken om de nagel in vorm te vijlen of in te korten en eventueel er na met een hogere grit langs de randen om het wat gladder te maken

1 like

Het is gel, oké ik zal daar naar op zoek gaan.

Oh gel kun je inderdaad heel makkelijk met 180 vijlen. Acryl is harder dus daarbij moet je vaak wat meer vijlen, maar gel laat zich heel makkelijk vijlen. 190 of 200 zou trouwens ook kunnen, alleen wanneer je echt grote stukken terug wil vijlen ben je daarmee wel wat langer bezig.

1 like

Omg die corgi’s😍 Wat is het en waar heb je het vandaan?

Het zijn kussenhoezen! Ik heb er twee, gekregen voor kerst en (helaas voor jou) zelfgemaakt

Mijn nagelsalon is nog wel open, maar ik kan dat geld nu ook heel goed gebruiken dus heb net m’n acryl er af gehaald (ja lekker zitten pulken is slecht i know maarja), maar ik krijg dus ZO snel last van velletjes als ik geen acrylnagels heb. Van die kut velletjes naast je nagel die super veel pijn doen. Heeft iemand tips om het ergens mee in te smeren of om dit tegen te gaan? Knip ze al zo kort mogelijk af, maar het blijft terug komen. Ik heb eigenlijk een hekel aan olie of vette producten, maar als het echt goed werkt wil ik het een kans geven.

Ik vind jojoba olie heel fijn. Ik heb een flesje bij de tuinen gehaald en een beetje in een oud nagelolieflesje gegoten (gewoon vd kruidvat, maar vond de olie die er oorspronkelijk in zat niet fijn dus die weggegoten). Met dat kwastje kan je heel gericht je nagelriemen doen en dan blijven je vingertoppen enzo gewoon schoon, maar het trekt sowieso wel snel in vind ik

2 likes

Ik heb teveel tijd nu dus ik ben gellak weer eens aan het overwegen. Dus bij deze maar een paar polls voor sensationail gebruikers

Hoe makkelijk vind je sensationail in gebruik?

• Eitje
  • Mwoah, niet moeilijk, niet makkelijk
  • Ingewikkeld

0 stemmers

Hoe lang blijft het bij jou ongeveer zitten?

• 1 tot 3 dagen
  • 3 tot 6 dagen
  • 1 tot 1,5 week
  • 1,5 tot 2 weken
  • 2 tot 2,5 week
  • 2,5 tot 3 weken
  • Langer dan 3 weken

0 stemmers

Is sensationail het geld waard?

• Ja, koop het!
  • Nee, doe geen moeite

0 stemmers

Mijn nagels zien er ook altijd zo uit als ik het eraf haal. Maar het is verder niet pijnlijk of dun lijkt wel.
Kan dit echt kwaad dan? Ik laat het altijd even een paar uur luchten, smeer het in, en dan opnieuw lak erop. Heb vooralsnog niet het gevoel dat ik het echt beschadig.

Ik vind het heel prettig in gebruik qua lak en duur, alleen het afhalen van de gellak was bij mij altijd zo een hel dat ik vanuit mijn eigen ervaring dit niemand zal aanbevelen.

1 like