Lees het pas na 5 dagen, maar je mag een set van me overkopen als je wil?
Mooie kleur! Welke is dit?
Thanks, ik ben er ook blij mee! Het is wel gewoon een lakje van AliExpress: https://www.aliexpress.com/item/4000071543594.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.1a4a4c4dulEgh5 en dan kleur PC06
Waar kan ik mijn nagellak mee afhalen, naast wattenschijfjes? Ben over op wasbare wattenschijfjes, maar die wil ik eigenlijk echt alleen voor makeup gebruiken en m’n nagels zijn afzichtelijk. Werkt keukenpapier met remover?
Ik zou in ieder geval niet je wasbare schijfjes pakken, want die kun je daarna weggooien. Die nagellak kun je er niet vanaf wassen. Keukenpapier kan wel, maar het zuigt minder remover op en het is kwetsbaarder dan een wattenschijfje. Mijn ervaring met keukenpapier of een papieren zakdoekje is dat het altijd zo gaat rullen en dan heb je van die stukjes papier plakken haha.
Ik gebruik altijd Keukenpapier maar vouw het dan wel zo dat ik drie lagen heb. Gaat prima en is lekker stevig, het gaat alleen rillen bij glitters maar dat heb je altijd wel
Keukensponsjes die gele zegmaar
Wat is de allerbeste topcoat die je nagellak zo lang mogelijk intact houdt?
Mooi welke kleur is het?
Bij mij blijft m’n nagellak echt goed zitten met deze. Zelfs beter dan met die van Essie.
Misschien kan je zo’n potje kopen waar je je vinger in moet ronddraaien, zeg maar. Bestaan die nog? Ik gebruik zelf ook wasbare wattenschijfjes om mijn make-up te verwijderen, maar heb daarnaast ook nog wegwerpwattenschijfjes in huis voor nagellak.
Ik gebruik altijd toiletpapier, zodat ik ze daarna kan doorspoelen. Ik vind die stank van remover in huis echt vreselijk.
Ik vind die chemische geur juist zo lekker ruiken. Net als bezine.
Maar ik gebruik voor nagellak ook gewoon nog wegwerp, dat ik een herbruikbaar wattenschijfje weg heb kunnen gooien nadat ik er nagelak mee af heb gehaald.
Ik gebruik altijd zo’n potje waar je je vinger in kan steken. Daar zit een spons in met remover.
Straks naar de salonnn! Al 2 dagen aan het twijfelen over de kleur, om vervolgens toch weer donkergrijs of zwart te gaan kiezen.
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Gebruik sinds december Pink Gellac, met de lak zelf erg tevreden want het blijft goed zitten… een beetje TE goed zelfs.
Het verwijderen is echt een drama terwijl ik netjes de instructies volg (toplaag eraf vijlen, nagels soaken met remover ect) maar het gaat er echt zo ontzettend moeizaam af. M’n nagels zijn er gewoon helemaal gevoelig door geworden en durf bijna geen gellak meer te gebruiken hopelijk heeft iemand van jullie de gouden tip!
(Ik gebruik de primer trowuens niet)
Hetzelfde als @suus zegt: Zo lang mogelijk weken en inderdaad van die klemmetjes gebruiken, dat werkt iets makkelijker. Maar bij mij is het ook wel zo dat mijn nagels op de duur echt beschadigd raken door de gellak, vraag me af of ik hier gewoon gevoelig aan ben, of dat dit echt altijd zo is…