Show je nagels

Ja geen idee eigenlijk. Heb al verschilllende vormen gehad en nooit het idee gehad dat de ene vorm me beter stond dan de andere.

15 likes

Vorm 3 vind ik het mooist!

Ah jammer, ik vind gel echt veel fijner! Maar ik ga nu wel op zoek naar een gellakje in dezelfde soort kleur.

1 like

Ja! Bij de Etos :hugs:

1 like

Ik hou wel van nummer 2!

• 1
  • 2
  • 3
  • 4

0 stemmers

Ik ga ook voor 3!

1 like

@Rilah

https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-289-breeze-yellow.html

Bedankt :blush:

Ik kreeg net dit account als suggestie. Deze verzamelt foto’s van lange natuurlijke nagels. Best fascinerend. Die hieronder kan wel makkelijk krabben als ze jeuk op haar rug heeft, maar verder lijkt het me maar lastig zo lang

Samenvatting

Hahaha sorry! Heb er een spoiler van gemaakt :hugs:

20 likes

Oh nee brrr ik had laatst lange nagels voor mijn doen (Driekwart cm boven m’n nagelbed uit ofzo?) en vond het al zooo irritant met strakke dingen aantrekken zoals een legging

Dit is het geworden:

31 likes

Was dat een starterset? Ik zie namelijk alleen maar met fel rood, framboos rood en roze. Niet echt mijn kleuren, terwijl ik deze wel mooi vind! :blush:

8 likes

Ah okee thanks! Ik weet waar ik naar op zoek ga komende week haha.

16 likes

Van de week heb ik een gelnagellak lamp gekocht. Super blij mee! Wat ik graag wil weten is of je ook ‘normale’ nagellak kan gebruiken als kleur en dat ik dan wel speciale top & base coat nagellak gebruik. Heel benieuwd!

Ik heb het wel eens gedaan, maar vond het niet ideaal.
De normale lak moet je dan wel echt heel goed laten drogen.

1 like